۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۶۰۰۱۴
در سال ۹۸_۹۷

مدرسه تخصصی فقه امام کاظم دانش‌پژوه می‌پذیرد

مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در مقطع درس خارج از طلاب واجد شرایط پذیرش به عمل می‌آورد.
مرکز فقهی امام کاظم(ع) آزمون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) در سال تحصیلی 98-97 در مقطع درس خارج از طلابی که دروس سطح را به پایان رساندهاند، پذیرش به عمل میآورد.

توانمندسازی طلاب در امور استنباط، توانایی ورود به عرصههای جدید نیازمند به فقاهت، تسهیل ارتباطگیری طلاب خارج با تراث فقهی و اصولی و همچنین تربیت پژوهشگران برای تولید علم و قلم زنی در موضوعات فقهی مورد نیاز از جمله اهداف این مرکز تخصصی در پذیرش طلاب به شمار میآید.

از شرایط پذیرش مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) میتوان به داشتن پرونده تحصیلی فعال، اتمام دروس فقه و اصول سطح عالی تا پایان سال جاری تحصیلی و داشتن حداقل معدل16، قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه علمی و عمومی، التزام به برنامهها و قوانین مدرسه و عدم اشتغال در دیگر مراکز علمی یا اجرائی اشاره کرد.

منابع آزمون علمی برای پذیرش در این مرکز فقهی عبارت است از؛ آشنایی کلی با اهم مباحث فقهی و اصولی مطرح شده در کتب رسائل، کفایه و مکاسب و همچنین مکاسب از (النوع الخامس مما یحرم التکسببه تا پیایان شروط المتعاقدین)، کفایه الاصول از(ابتدای مبحث نواهی تا اول مباحث انسداد).

فرصت ثبتنام برای شرکت در این آزمون از 25 اسفند ماه سال 96 تا 20 فروردین سال 97 بوده و آزمون نیز در 23 فروردین ماه سال 98 برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در آزمون پذیرش مرکز تخصصی فقه امام کاظم(ع) میتوانند به تارنمای این مرکز تخصصی به آدرس www.hosoon.ir مراجعه نمایند./878/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات