۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۹۹۶۸
آیت الله نوری همدانی مطرح کرد؛

تغییر در مسؤولان آمریکا با هدف مقابله جدی تر با ایران | آرزوی سقوط انقلاب را به گور خواهند برد

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به تغییرات اخیر در مسؤولان آمریکایی برای مقابله بیشتر با جمهوری اسلامی گفت: درصدد هستند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند که این آرزو را به گور خواهند برد.
درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال حمایت از کالای ایرانی گفت: همه مردم و مسؤولان موظف هستند که از تولید داخلی حمایت و استفاده کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند که در ایران اسلامی امکانات بسیاری وجود دارد اما مدیریت صحیح لازم است تا از امکانات بهره برداری شود و جامعه مستغنی باشد، مردم باید این مدیریت و بهره برداری را در سفره و معیشت خود ببینند و افزایش اشتغال، ارزانی و حل معضلات اقتصادی را مشاهده کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که مردم از رفاه برخوردار شوند، اظهار داشت: حل معضلات اقتصادی و معیشتی و حمایت از کالای ایرانی با صرف تبلیغات، مسافرت، جلسات و سخنرانی ها امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه چند سال است که صحبت هایی درباره کاهش تورم می شود و جلسات متعدد برگزار و سخنرانی صورت می گیرد اما نتیجه در جامعه به صورت مشخص مشاهده نمی شود، از طرفی غالبا ابتدای سال مسؤولان بر شعار سال تأکید می کنند و بعد از گذشت مدتی آن را به فراموشی می سپارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اگر مدیریت صحیح وجود داشته باشد می توان از ظرفیت و منابع کشور برای حل مشکلات استفاده کرد، ابراز داشت: اگر رانتخواری و قاچاق نباشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد چرا که این موارد صدمه جدی به کشور می زند.

وی عنوان کرد: همانگونه که کشور به امنیت نیاز دارد و الحمدلله در وضعیت خوبی قرار داریم به اقتصاد پویا هم نیاز دارد و چندسال است که رهبر انقلاب عناوین سال را اقتصادی تعیین می کنند تا مردم و مسؤولان متوجه باشند، از طرفی دشمن درصدد است نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

این مرجع تقلید با اشاره به تغییرات اخیر در مسؤولان آمریکایی برای مقابله بیشتر با جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: سرکار آوردن جان بولتون در همین راستا است و درصدد هستند که انقلاب اسلامی را ساقط کنند که این آرزو را به گور خواهند برد.

وی اضافه کرد: در برابر چنین دشمنانی باید همت و تلاش داشته و بیدار و هوشیار باشیم، رهبر انقلاب در نامگذاری سال مردم را نیز مورد خطاب قرار دادند و مردم باد سعی کنند از تولید داخلی حمایت کنند، از سوی دیگر باید برای تولیدکنندگان تسهیلات مورد نیاز را فراهم کرد، همچنین اجناس داخلی باید با کیفیت باشد تا مردم اقبال داشته باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: همه باید برای حمایت از کالای ایرانی احساس وظیفه داشته باشند و مردم نیز باید مطالبه کنند، نظر رهبر انقلاب این است که مردم ایران باید به اندازه ای از نظر امکانات و قدرت عزیز باشند که محتاج به دیگران نشوند، مردم ایران به برکت انقلاب عزت پیدا کردند و این مسیر باید ادامه پیدا کند./1323/

ارسال نظرات