۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۸۳۴
امام جمعه اهل سنت ریگان:

دولت از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند

امام جمعه اهل سنت ریگان با بیان این که دولت از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی یکی از مهمترین وظایف دولت شمرده می شود.
اقتصاد

مولوی محمد اسلام ملازهی امام جمعه اهل تسنن شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است، اظهار کرد: حمایت دولتمردان در زمینه اشتغال زایی بسیار مهم است.

وی با بیان این که تنها راه نجات از بیکاری در جامعه اقتصاد مقاومتی است، افزود: مشکل بیکاری یک معضل بوده و دولت وظیفه دارد که زمینه اشتغال جوانان را در کشور ایجاد کند.

امام جمعه اهل تسنن ریگان با اشاره به اینکه فراهم شدن کار برای قشر کم درآمد و افراد بیکار بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: ایجاد کردن شغل در جامعه جلوی واردات کالاهای خارجی را می گیرد.

مولوی ملازهی با بیان اینکه بالا بودن کیفیت کالاهای ایرانی یکی از مسائلی بوده که تولید کنندگان باید به آن اهمیت دهند، ایراد کرد: سرمایه ملی یعنی همان اقتصاد مقاومتی و مردم باید از این موضوع مهم استقبال کنند.

وی با بیان این که دولت باید از تولیدکنندگان داخلی حمایت کند، افزود: حمایت کردن از تولیدکنندگان داخلی یکی از مهمترین وظایف دولت شمرده می شود.

مولوی ملازهی در پایان گفت: برای آبادانی کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی دولت و ملت باید دست به دست هم بدهند تا برای نسل آینده سرمایه های جاودانی باشد./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات