۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۵۹۸۳۳
امام جمعه اندوهجرد:

حضور جوانان در مراسم اعتکاف یکی از برکات انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام آقا مولایی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با استفاده از هرگونه سلاح و تبلیغی به فکر ضربه زدن به کشور ما هستند، گفت: حضور جوانان در اعتکاف مشت محکمی را به دشمنان اسلام زد.
اعتکاف در حرم مطهر رضوی

حجت الاسلام رضا آقا مولایی امام جمعه اندوهجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اعتکاف و اعمال ویژه این عبادت اظهار کرد: اعتکاف مجموعه ای از همه عبادات بوده است.

وی افزود: در مراسم با شکوه اعتکاف لذت عبادت دسته جمعی حال و هوای خاصی دارد.

امام جمعه اندوهجرد با بیان اینکه حضور شبانه روزی در مسجد می تواند خستگی را از انسان دور کند، تصریح کرد: مراسم اعتکاف و حضور در خانه خدا انسان را به آرامش الهی دعوت می کند.

حجت الاسلام آقا مولایی با اشاره به اینکه حضور جوانان در مراسم اعتکاف یکی از برکات انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: جلسات بصیرت افزایی و سخنرانی ها در مراسم اعتکاف بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با استفاده از هرگونه سلاح و تبلیغی به فکر ضربه زدن به کشور ما هستند، خاطر نشان کرد: در مراسم معنوی اعتکاف، آگاهی دادن به جوانان عزیزمان وظیفه برگزار کنندگان است.

امام جمعه اندوهجرد با اشاره به اینکه مهمان شدن در خانه خدا روح و جسم انسان را جلا می دهد، گفت: انسان به آرامش نیاز دارد، مردم عزیز ایران اسلامی در روز وفات حضرت زینب(س) و لذت بردن از روز طبعیت می توانند با اعمال ام داوود روح خود را معنوی کنند./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات