۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۵۹۷۱۵
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان:

حمایت و استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه فرهنگ سازی شود

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی باید در جامعه فرهنگ سازی شود، گفت: دولت باید در به تحقق رسیدن شعار سال تعصب ویژه و خاصی داشته باشد.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان

حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی و انتخاب این شعار از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

وی با بیان اینکه یکی از فرهنگ های اشتباه در کشور ما استفاده از کالاهای خارجی بوده، افزود: خرید و استفاده از کالاهای خارجی سبب اعتقاد نداشتن به اجناس ایرانی است.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به اینکه بعضی از مردم جامعه با ترجیح دادن و استفاده از کالاهای خارجی نسبت به تولید کنندگان داخلی بی تفاوت هستند، تصریح کرد: یکی از آداب و رسوم اشتباه بعضی از مردم در کشور با کیفیت دانستن و مدرن بودن کالاهای خارجی است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی تاکید کرد: تبلیغات دشمنان از محصولات خود در شبکه های گوناگون انتخاب مردم را به استفاده از کالاهای بی کیفیت خارجی می کند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه دولت وظیفه دارد با تمام توان و تلاش خود از مسأله مهم اقتصاد مقاومتی حمایت کند، ایراد کرد: دولت باید در به تحقق رسیدن شعار سال تعصب ویژه و خاصی داشته باشد.

وی با اشاره به حمایت و استفاده همه مردم و دستگاه های دیگر از کالاهای ایرانی، گفت: همه مردم عزیز جامعه اسلامی می توانند با تعصب داشتن به کالاهای ایرانی نقشه های شوم دشمنان را نابود کنند./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات