۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۹۶۹۲
امام جمعه رفسنجان:

مبارزه با قاچاق کالا عزم جدی دولت را می طلبد

حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که مبارزه با قاچاق عزم جدی را از سوی دولت می طلبد، گفت: جلوگیری از قاچاق کمک بزرگی در اجرا شدن اقتصاد مقاومتی می کند.
حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضان پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با شعار سال، گفت: حمایت از کالای ایرانی مهم ترین وظیفه مردم و دولت در کشور شمرده می شود.

وی افزود: دشمنان دین اسلام فهمیدند که کشور ایران زمانی از بین می رود که اقتصاد آن تضعیف شود.

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که رهبر انقلاب سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند، ابراز داشت: دولت مردان باید تمام سعی خود را انجام دهند تا اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی شود.

وی ابراز داشت: مسؤولان تنها کاری که در سال 96 در راستای اقتصاد مقاومتی انجام دادند، گرفتن جلسات و شعارهای بیهوده ای بود که برای کشور و مردم فایده ای نداشت.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با اشاره به این که مسؤولان به جای وعده و جلسات به فکر اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور باشند، خاطرنشان کرد: حمایت از کالای داخلی را مردم در اجرا عملی کنند تا کشوری پیشرفته از جهت اقتصادی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: جلوگیری از قاچاق کمک بزرگی در اجرا شدن اقتصاد مقاومتی در کشور بوده زیرا کالای خارجی کشور را از جهت اقتصادی از بین می برد.

امام جمعه رفسنجان با توجه به این که مبارزه با قاچاق عزم جدی را از سوی دولت می طلبد، خاطرنشان کرد: به استقلال رسیدن در جهت اقتصادی یکی از آرزوهای رهبر انقلاب است.

وی در پایان گفت: مردم در خریدهای خود کالای ایرانی را فراموش نکنند و بدانند زمانی کشوری قدرتمندی داریم که مردم از کالای ایرانی حمایت کنند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات