۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۵۸۱
به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد؛

برپایی ۹۰ پایگاه فرهنگی «به‌وقت بهار» برای استقبال از مسافران نوروزی

مجری طرح فرهنگی «به‌وقت بهار» از برپایی ۹۰ پایگاه به‌وقت بهار در نقاط مختلف شهر مقدس مشهد برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.
نوروز

 به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید حسن تشکری در خصوص اجرای طرح به ‌وقت بهار گفت: این طرح به همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از 28 اسفندماه آغازشده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز ایستگاه خدمات فرهنگی به‌وقت بهار در نقاط مختلف شهر مشهد مانند هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری، ایستگاه‌های استقبال از زائر، مدارس اسکان نوروزی، مبادی ورودی شهر، میادین شهر و نقاط دیگری که محل عبور زائران و مسافران است در حال برگزاری است.

وی مجتمع تجاری الماس شرق، آرمیتاژ و آسمان، محوطه باب الجواد(ع)، میدان جانباز، کمپ غدیر به‌عنوان برخی از اماکنی نام برد که در آن پایگاه فرهنگی به‌وقت بهار راه‌اندازی شده است.

تشکری بابیان اینکه پایگاه‌های فرهنگی به‌وقت بهار در ایام نوروز با اجرای برنامه‌های فرهنگی از زائران و مسافران پذیرایی می‌کند، اظهار کرد: در این ایستگاه‌ها امکاناتی همچون غرفه‏ کودک و نوجوان، مشاوره دینی، پاسخگویی به سؤالات شرعی، مسابقه و ... وجود دارد که عموم مسافران می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: طرح فرهنگی به‌وقت بهار روزانه در 18 نقطه از شهر مقدس مشهد به اجرای برنامه‌های نمایشی، برگزاری کارگاه آموزشی آداب زیارت، اجرای جنگ برای کودکان و نوجوانان، اجرای سرود و نمایش با محوریت موضوعاتی همچون زیارت، امام رضا(ع) و نوروز و اهدای بسته‌های متبرک می‌پردازد.

تشکری در ادامه از همکاری بیش از 300 مبلغ و کارشناس دینی خواهر و برادر در این طرح خبر داد و گفت: این کارشناسان در طول اجرای طرح به زائران و مسافران نوروزی خدمات فرهنگی همچون مشاوره و پاسخ به سؤالات شرعی و ... ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: در این ایستگاه‌ها همه‌روزه از ساعت 9 الی 21 برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود و تاکنون بیشترین استقبال از در پایگاه‌های کمپ غدیر، الماس شرق و مجتمع تجاری آرمیتاژ انجام‌شده است./934/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات