۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۵۹۵۴۸
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خبر داد؛

برگزاری جشن بزرگ پدران و پسران رضوی در حرم رضوی

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری جشن بزرگ پدران و پسران رضوی به مناسبت میلاد با سعادت امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.
حجت الاسلام حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا درمشهد به نقل از آستان نیوز،حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه جشن بزرگ پدران و پسران رضوی همزمان با شب ولادت امام جواد(ع) در شامگاه سهشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‏شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از میدان شهدا آغاز میشود، افزود: زائران و مجاوران عزیز هفتم فروردین ساعت 19:10 با گردهمایی در میدان شهدا با در دست داشتن شاخه گل به سمت حرم مطهر رضوی حرکت خواهند کرد و در طی مسیر برنامه مداحی و سرودخوانی تدارک دیده شده است.

حسینی تصریح کرد: شرکتکنندگان در این برنامه فرهنگی ضمن تشرف به حرم مطهر ثامن الائمه(ع) توسط خادمان به صحن جامع رضوی هدایت خواهند شد تا در ویژه برنامه اصلی شرکت کنند.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی به عنوان سخنران و حاج احمد واعظی مداح این برنامه باشکوه در صحن جامع رضوی خواهند بود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد حضرت جواد الائمه(ع) برنامه متنوعی از سوی این معاونت تدارک دیده شده که در شب و روز میلاد با حضور عموم زائران در رواقها و اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار میشود./934/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات