۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۵۹۳۷۸
آیت الله علما:

تفکر انقلابی سبب اعتلای نظام در عرصه های مختلف می شود

آیت الله علما گفت: باید تفکر انقلابی را تقویت کنیم؛ زیرا همین تفکر انقلابی امام خمینی (ره) بود که سبب ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر رژیم شاهنشاهی شد؛ بنابراین مسؤولان باید با تفکر انقلابی در جهت اعتلای نظام اسلامی گام بردارند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با تبریک سال جدید ابراز داشت: در سال جدید تلاش بر این باشد که به نواقص و کوتاهی های سال قبل رسیدگی ویژه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: هرفردی که مسؤولیتی بر عهده می گیرد باید به رضایت خداوند توجه داشته باشد و وظایف خود را در راستای تحقق این امر و رضایت مردم به نحو احسن عملیاتی سازد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: تفکر انقلابی را تقویت کنیم زیرا همین تفکر انقلابی امام خمینی (ره) بود که سبب ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر رژیم شاهنشاهی شد بنابراین مسؤولان با تفکر انقلابی در جهت اعتلای نظام اسلامی گام بردارند.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال جدید اظهار داشت: باید نسبت به نظام و انقلاب تعصب داشته باشیم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.

آیت الله علما تأکید کرد: هر شهروند و مسؤول به نوبه خود وظیفه دارد که با خرید کالای ایرانی از کارگر ایرانی حمایت کرده و در نهایت اقتصاد کشور را شکوفا سازد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: تولید کننده ایرانی باید نسبت به بهبود کیفیت کالای تولیدی اهتمام و جدیت ویژه ای داشته باشد تا ملت ایران با خرید کالای ایرانی اقتصاد کشور را اعتلا بخشند و نظام دیگر وابستگی به کشورهای دیگر نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: مشکلات نظام با همت، تلاش و جدیت مردم و مسؤولان قابل حل است؛ بنابراین باید با همدلی و تلاش مضاعف در راستای شکوفایی اقتصاد کشور گام برداریم.

وی در پایان نسل جوان را سرمایه کشور دانست و عنوان داشت: به کارگیری جوانان متخصص و متعهد در زمینه های مختلف نظام از جمله عرصه های مدیریتی، علمی و تولیدی سبب رشد و پیشرفت انقلاب خواهد شد./857/پ۲۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات