۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۳۵۴
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تقویت تولید ملی مشکلات معیشتی جامعه را مرتفع می کند

اکبریان تأکید کرد: محور اصلی اقتصاد کشور باید بر مبنای حمایت از تولید کالای ایرانی استوار باشد تا با تقویت تولید ملی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مرتفع شود.
عزیز اکبریان

عزیز اکبریان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال «حمایت از تولید کالای ایرانی»، گفت: محور اصلی اقتصاد کشور باید بر مبنای حمایت از تولید کالای ایرانی استوار باشد تا با تقویت تولید ملی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم مرتفع شود.

وی افزود: در رفع مشکلات اقتصادی نه تنها باید از تولید کالاهای ایرانی استفاده شود بلکه ایران باید تولیدات داخلی خود را صادرات محور کند تا از این طریق ما بتوانیم در بازارهای جهانی سخنی برای گفتن داشته باشیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی لازمه حمایت از تولید داخلی را عزم ملی دانست و اظهار داشت: مردم، دولت و مجلس باید با عزمی جدی از تولید کننده داخلی حمایت کنند بنابراین اگر یکی از این سه ضلع حمایت خود را تقلیل دهد رفع مشکلات اقتصادی غیر ممکن خواهد بود.

اکبریان با بیان اینکه مجلس با قانون گذاری و دولت با حمایت و پشتیبانی می تواند از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: دولت و نمایندگان مجلس باید در زمینه تولید کالای داخلی نظارت و حمایت کافی داشته باشند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات