۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۵۵۹۳۵۲

اجرای پویش «سین اول» همزمان با آغاز سال نو

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه پویش «سلام بر مهدی» با محوریت صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه) شکل گرفته‌است، گفت: «سین اول» مسابقه‌ای درخصوص سفره‌های هفت‌سین مزین شده با نام حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) است.
سلام بر مهدی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ایام نوروز اندیشیده‌شده و اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفته‌است، اظهار کرد: فعالیت‌های مختلف و متعددی در حوزه داخلی و بین‌المللی در مدیریت روابط عمومی و بین الملل انجام شده‌ است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خبری به‌صورت منسجم و برنامه‌ریزی شده اجرایی شده‌ است، افزود: ستادخبری مرکز خبر مسجد مقدس جمکران از ۲۸ اسفندماه تا ۱۳ فروردین‌ماه مشغول به فعالیت است.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید براینکه اخبار مسجد به‌طور روزانه تهیه و تنظیم می‌شود، عنوان کرد: تمام رویدادهای و برنامه‌های نوروزی مسجد جمکران پوشش داده شده و برای رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و کانال‌های فضای مجازی ارسال می‌شود.

وی با تاکید براینکه تبلیغات شهری، فضاسازی و فعالیت‌های این چنینی مانند سال‌های گذشته در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: اقدامات بسیاری در این زمینه صورت گرفته و برنامه‌ریزی برای تحقق سایر اقدامات نیز در دستور کار قرار دارد.

هاشمی‌زاده پویش «سلام بر مهدی» را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: «سین اول» مسابقه‌ای با محوریت صاحب‌الزمان(عجل الله تعالی فرجه) بوده و درخصوص سفره‌های هفت‌سین مزین شده با نام حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) است.

هاشمی‌زاده بابیان اینکه مسابقات عکاسی مسجد مقدس جمکران ازطریق فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: پوشش اخبار و انعکاس حال و هوای ایام عید نوروز مسجد جمکران از طریق کانال‌های خبری در فضای خبری منتشر می‌شود.

وی با تاکید براینکه ارزیابی فعالیت‌های مسجد جمکران به‌طور مکرر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و… به‌طور روزانه انجام شده و همواره برای رفع نواقص، مشکلات و نیز تحقق پیشنهادات زائران تلاش می‌شود.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ خادم در بخش راهنمای زائران ابراز کرد: این خدام داخلی و بین‌المللی در ورودی‌های مسجد مقدس جمکران حضور داشته و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی همکاری مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسجد جمکران در نمایشگاه حرم مطهر غرفه داشته و فعالیت‌های مسجد از این طریق به زائران حضرت منعکس می‌شود.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: حرم مطهر حضرت معصومه(س) در نمایشگاه نوروزی مسجد جمکران غرفه داشته و به اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه شماره‌ تماس‌هایی برای دریافت پیشنهادات و انتقادات زوار در نظر گرفته شده‌است، تصریح کرد: در ورودی‌های مسجد جمکران شماره تلفن‌های مذکور به زوار اعلام شده که می‌توانند از این طریق مشکلات خود را پیگیری کنند.

ارسال نظرات