۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۵۹۳۱۲
از امروز؛

تکرار/ ثبت نام رشته های تخصصی سطح ۲ و ۳ حوزه ‌آغاز شد

نام نویسی رشته های تخصصی سطح دو و سه حوزه علمیه از امروز ۱۴ فروردین ماه آغاز شد؛ داوطلبان از طریق سایت معاونت آموزش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
آزمون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، روند ثبت نام رشته های تخصصی سطح دو و سه حوزه های علمیه برای سال تحصیلی 97ـ 98 بعد از پایان تعطیلات نوروزی آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می توانند از تاریخ 14 فروردین ماه لغایت 31 فروردین با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج افراد پذیرش شده دهم اردیبهشت ماه خواهد بود.

اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشري؛ اعتقاد و التزام به ولایت مطلقه فقیه و نظام مقدس جمهوري اسلامی ایران؛ تابعیت جمهوري اسلامی ایران؛ عدم منع قانونی از ادامه تحصیل؛ دارا بودن صلاحیت هاي فکري، اخلاقی، رفتاري و مراعات شئون و زي طلبگی؛ سلامت روحی روانی، نداشتن نقص عضو و بیماري هاي جسمی مانع از تحصیل؛ عدم اشتغال به تحصیل همزمان در سایر مراکز آموزش عالی حوزوي و دانشگاهی و تعهد اخلاقی مکتوب نسبت به اتمام دوره  از جمله شرایط عمومی ثبت نام در رشته های تخصصی حوزه به شمار می آید.

اتمام سطح یک براي پذیرش در مقطع سطح دو و اتمام سطح دو براي پذیرش در مقطع سطح سه نیز از مهم ترین شروط اختصاصی دواطلبان تحصیل در رشته های تخصصی حوزه اعلام شده است.

هر داوطلب تنها مجاز به ثبت نام در یک سطح آموزشی(سطح 2 یا سطح 3) می باشد. معرفی شدگان، مجاز به مراجعه و انجام مصاحبه در هر کدام از واحدهاي آموزشی تخصصی معرفی شده، در طول زمان اعلام شده از سوي هر واحد آموزشی، می باشند.

مصاحبه در تمامی رشته ها، در دو محور مصاحبه تخصصی با توجه به منابع متناسب با هر رشته و مصاحبه عمومی (شامل اطلاعات عمومی، مسائل اخلاقی، فعالیت هاي علمی- پژوهشی،توانمندي و موارد دیگر انجام می گیرد.

داوطلبان جهت خرید کارت ثبت نام باید با مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه و پرداخت مبلغ 50 هزار ریال از طریق کارت های عضو شتاب نسبت به خرید کارت و دریافت سریال کارت ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است، مبلغ ثبت نام براي اصل نام نویسی بوده و بر اساس تعداد رشته هاي انتخابی براي متقاضیان افزایش نمی یابد. /924/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات