۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۵۹۲۹۴
آیت الله هاشمی شاهرودی:

مسؤولان و دلسوزان در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام‌های جدی بردارند

رییس مجمع تشخیص با اشاره به نامگذاری سال جدید به«حمایت از کالای ایرانی» خواستار برداشتن گام های جدی از سوی مسؤولان و دلسوزان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه شد.
آیت الله هاشمی شاهرودی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را به رهبر انقلاب و مردم بصیر ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحیمن الرحیم

فرارسیدن بهار طبیعت و سال نو را که جلوه‌ای از عظمت، جلال و جمال الهی است خدمت مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و بابصیرت ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

در این سال که از سوی رهبرمعظم انقلاب به نام سال حمایت ازکالای ايرانی نامگذاری شده است ازهمه دلسوزان کشور و مسئولان کشور، انتظار می رود با تمام وجود و با وحدت و همدلی و با نصب العین قرار دادن رهنمودها و سیاست‌های ابلاغی معظم له در امور مختلف، درجهت رفع مشکلات و به ویژه حل و فصل معضلات اقتصادی و معیشتی مردم گام‌های جدی بردارند.

در عین حال با حفظ انسجام، صلابت و روحیه مقاومت، دوشادوش مردم شریف کشورمان در مقابل هجمه‌های ناجوانمردانه و زیاده خواهی‌های ظالمانه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایستادگی کرده و از اقتدار کشور و حقوق مسلم ملت دفاع کنند.

همچنین به مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی اطمینان می‌دهیم که ما نیز در سنگر مجمع تشخیص مصلحت نظام تمام تلاش خود را در راه تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وخدمت به شما مردم غیور و انقلابی به کار خواهیم بست و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات