۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۵۹۲۸۰
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولان و مردم در عمل برای تحقق شعار سال جدید تلاش کنند

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ به سال«حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر انقلاب، از همه مسؤولان و مردم خواست شعار سال را جدی بگیرند و در عمل کمک کنند تا این موضوع محقق شود.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به نامگذاری سال 97 به سال«حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب، از همه مسؤولان و مردم خواست شعار سال را جدی بگیرند و همه در عمل کمک کنند تا این موضوع محقق شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این که توجه به معنویت راه سعادت انسان است، گفت توکل به خدا، ایمان به آخرت و داشتن تقوا عامل عزت است، مگر می شود کسی که اتکا به خدا داشته باشد ولی چشم به قدرت غیر خدا بدوزد؟

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به شخصیت امام راحل اظهار داشت: امام راحل نمونه بارزی است که جز خدا کسی را ندید و فقط متکی به خدا بود، حضرت امام با اتکای به قدرت الهی  شرق و غرب را سرجای خود نشاند و عظمت اسلام را بر اساس مکتب اهلبیت(ع) برگرداند.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) ادامه داد: مردم ایران دلداده اهل بیت(ع) هستند و انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه امام هادی و اهل بیت(ع) است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم حفظ عزت اسلامی را وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسؤولان دانست و ابراز داشت: مسؤولان و مردم این عزت را در مقابل مستکبران حفظ خواهند کرد و مثل 40 سال گذشته دشمن را سرجای خود خواهند نشاند.

وی  اتحاد و انسجام را رمز عبور از مشکلات کشور خواند و عنوان کرد:  هر کسی با هر عنوانی اختلاف افکنی کند و آب در آسیاب دشمن بریزد و خوراک تبلیغات برای دشمنان نظام درست کند مرتکب گناه شده است.

این مرجع تقلید با بیان این که انتقاد سازنده عامل پیشرفت است و مسؤولان باید با سعه صدر انتقاد پذیر باشند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همه امور را با ولایت فقیه هماهنگ باشند و یقین بدانند که پیروزی و موفقیت با ملت ایران است و باید خدمت به این مردم را برای خود توفیق از جانب خداوند متعال بدانیم./1323/

ارسال نظرات