۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۵۹۲۷۰
همزمان با سراسر کشور:

ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۷ در آستان مقدس امامزاده صالح برگزار شد

همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه تحویل سال نو همراه با مراسم عزاداری امام هادی(ع) و با حضور مسؤولان، مدیران، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش به همت اوقاف استان تهران برگزار شد.
آغاز سال ۱۳۹۷ در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور ویژه برنامه تحویل سال نو همراه با مراسم عزاداری امام هادی(ع) و با حضور مسؤولان، مدیران، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تجریش به همت اوقاف استان تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین گواهی مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به ایران سخنرانی پرداخت و گفت: بهار ماه رویش و آغاز زندگی طبیعت است.

وی افزود: فصل بهار به ما انسان‌ها درس می‌دهد تا دلهایمان همانند بهار زنده شود و این امر با زدودن کینه و نفرت و با محبت داشتن نسبت به دیگران میسر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی با تاکید بر اینکه انسان باید همانند زمین متواضع و با سخاوت باشد، ابراز کرد: انسان متواضع در برابر رفتار بد دیگران واکنش نشان نمی‌دهد از این رو لازم است انسان در برابر رفتار بد دیگران کوتاه بیاید.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور درباره شعار سال 97 گفت: مردم و مسؤولان باید در زمینه تحقق شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود بسیار تلاش کنند چرا که تنها راه حل برون رفت از مشکلات امروز و پیشرو عملیاتی ساختن منویات معظم له است.

وی با تاکید بر اینکه اسلام دین شادی‌هاست، گفت: امروز برخی با نام دین به دین ضربه می‌زنند، اسلام دین شادی است کسانی که می‌گویند اسلام دین گریه است افرادی هستند که می‌خواهند به اسلام ضربه بزنند شادی و خنده نعمت الهی است از این رو چگونه می‌شود اسلام، دین گریه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین گواهی در پایان با اشاره به اینکه زن همانند گل می‌ماند، خاطرنشان کرد: خداوند در اطراف گل خارهایی خلق کرد تا از آسیب دیگران در امان باشد حجاب نیز برای زن همانند سدی در برابر آسیب‌های احتمالی است تا محفوظ بماند از این رو کسانی که امروز در زمینه حجاب سخن از حجاب اختیاری به زبان می‌آورند همه به ضرر زنان تمام می‌شود./813//۲۰۲/خ

ارسال نظرات