۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۵۹۲۶۹
آیت الله جنتی در پیام نوروزی:

مسؤولان با اعتماد به ظرفيت‌های داخلی گره‌های اقتصادی را بگشایند

رییس مجلس خبرگان ابراز امیدواری کرد که مسؤولان به ویژه متولیان امور اقتصادی با تدبیر، تلاش و همت مضاعف، تكيه و اعتماد به ظرفيت‌های داخلی بتوانند گره‌های اقتصادی را گشوده و معيشت مردم عزيز را بهبود ببخشند.
آیت الله احمد جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری و دبير شوراي نگهبان در پيامي فرا رسيدن سال ۱۳۹7 و ميلاد مسعود حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه‌السلام را به مقام معظم رهبري و آحاد ملت مسلمان ايران تبريك گفت. 

متن كامل پيام آيت‌الله جنتي بدين شرح است:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيم
يا مُقلِّبَ القُلوبِ و الابَصارِ يا مُدبِّرَ اللَّيلِ و النَّهارِ
يا مُحوِّلَ الحَولِ و الاَحوالِ، حَوِّل حالَنا اِلي اَحسَنِ الحالِ

حلول سال نو و فرا رسيدن بهار طبيعت را كه امسال با ماه رجب و میلاد با سعادت امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام مقارن شده است، به مقام معظم رهبري، خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، آزادگان و ملت شريف ايران اسلامي تبريك مي‌گويم و اميدوارم به بركت اين ميلاد با سعادت، سالي سرشار از معنويت، موفقيت و عزت پيش روي ايران اسلامي و مردم سرافراز ميهن باشد.

سالي كه گذشت شاهد رخدادهای شورانگیز و کم‌نظیری مانند حضور پرشور و مقتدرانه ملت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن و پيروزي‌هاي مداوم و مكرر جبهه مقاومت بر داعش بوده و از طرفي برخي حوادث تلخ از جمله عمليات تروريستي عوامل داعش در مرقد امام(ره) و مجلس شورای اسلامی، زلزله کرمانشاه، اغتشاشات دی‌ماه، غرق شدن کشتی سانچی و سقوط هواپیمای تهران-یاسوج را شاهد بوديم که متأسفانه در اين رخدادهاي تلخ، جمعی از هموطنان عزیزمان را از دست داديم. تجربه معلم بزرگي است كه بايد درس گرفت و از تكرار اشتباهات پرهيز كرد تا با همت و تلاش بيشتر به نقطه‌ی مطلوب نائل شد.

اميدواريم در سال جديد كه طلیعه‌ آن قرین زادروز مبارک و با سعادت امیر مؤمنان حضرت علی علیه‌السلام و همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران است، همه‌ي مسئولين کشور و خصوصاً متولیان امور اقتصادی با تدبیر، تلاش و همت مضاعف، همكاري، همياري و تكيه و اعتماد به ظرفيت‌هاي داخلي بتوانند گره‌هاي اقتصادي را گشوده و معيشت مردم عزيز كشورمان را تمشیت نموده و بهبود ببخشند.

اميدواريم در سال 1397 كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي، سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاري شده است با لطف خداوند متعال و با همت و تلاش همه مسئولين نظام و همكاري ملت غيور ايران اسلامي، زمينه دستيابي به تمامي اهداف متعالي انقلاب اسلامي فراهم گردد و شاهد عزت و شكوه روز‌افزون كشور و مردم عزيزمان و همچنين مسلمانان سرتاسر جهان باشيم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات