۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۵۹۲۵۲
آیت الله کعبی:

سال جدید، سال پیشرفت و عدالت باشد

آیت الله کعبی در پیامی فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت.
آیت الله کعبی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید شمسی ابراز امیداوری کرد که سال جدید سال حرکت به سمت پیشرفت و عدالت باشد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ ، یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ، یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ، حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

 آغاز سال ١٣٩٧ هجری شمسی را به آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی، ‌عاشقان أهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، بویژه به خانواده های شهدای سرافراز و جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

تحول بهاری، آیت جمال الهی و روزی نو برای تحول انسانیت در مسیر توحید و عدل و معاد است. درس بهار، درس محاسبه نفس و رهائی از غفلت است.

تقارن سال جدید با سالگرد شهادت مولایمان امام هادی علیه السلام  دلها را راهی سامرا می کند و اعیاد رجبیه به ویژه میلاد امیر المؤمنین علیه السلام نیز رنگ ولائی و معنوی به بهار می دهد.

لازم است همراه با تحول طبیعت، فکر و قلب و احساسات و عواطف در مسیر بهتر شدن خود و خانواده و بستگان و نزدیکان و محله و شهر و استان و کشورمان متحول شود  و با تحول جوامع بشری مقدمات ظهور منجی بشریت و اصلاح جهان فراهم  شود.

در نوروز، شادیهایمان را با محرومان و مستضعفان و نیازمندان تقسیم کنیم. صله رحم را فراموش نکنیم.

ملت با ایمان و انقلابی و  قدرشناس ایران، همواره سال نو شمسی را از بارگاه ثامن الحجج علیه آلاف التحیة و الثناء و اماکن متبرکه و یادمان شهداء آغاز می کنند و رهنمودها و ادعیه زاکیه رهبر حکیم و فرزانه حضرت آیت الله ‌العظمی خامنه ای دامت برکاته در آغاز سال را راهنمای زندگی سیاسی اجتماعی و اخلاقی خود و چشم و چراغ و آئینه راه خود قرار می دهند.

 از خداوند متعال در آغاز سال جدید علو درجات امام و شهدای والا مقام اسلام و انقلاب و دفاع مقدس و شهدای امنیت و مدافعان حرم و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را خواهانیم.

و به اهل بیت علیهم السلام متوسل می شویم تا به روزی و شکوفائی مادی و معنوی برای ملت ایران و خوزستانی های ولایتمدار و سال حرکت به سمت پیشرفت و عدالت با وحدت و همدلی و گشایش و عدالت اقتصادی رقم بخورد./۹۴۵۶//۱۰۳/خ

 

ارسال نظرات