۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۲۱۷
ولایتی:

اقتدار و پیشرفت کشور در گرو وحدت و توجه به منافع ملی است

مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌‌الملل تأکید کرد: حفظ ثبات، امنیت، اقتدار و دستیابی به توسعه و پیشرفت، همواره در سایه وحدت و توجه به تامین منافع ملی در سطوح مختلف مردم و مسؤولان قابل دستیابی است.
ولایتی علی اکبر ولایتی

به گزارش خبرگزاری رسا،  علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌‌الملل با صدور پیامی  با صدور پیامی، حلول سال جدید را به تمامی هموطنان داخل و خارج از کشور تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

در آستانه بهاری دیگر که نشانه و نمادی از دگرگونی و تحول را در زیباترین شکل همراه با رنگ آمیزی طبیعت به نمایش می گذارد، حلول سال 1397 را به همه مردم شریف و بزرگوار در داخل و خارج از کشور تبریک عرض می کنم و امیدوارم سالی پر برکت همراه با توسعه و پیشرفت همراه با سعادت و سربلندی در تمامی زمینه ها را شاهد باشیم.

جمهوری اسلامی ایران در تمام سال های پس از انقلاب در مسیر رشد و توسعه و ایفای نقش تاثیرگذار خود در منطقه و جهان، گام های بلندی را برداشته و در سال 1396 نیز در زمینه های مختلف به ویژه در مقابله و مبارزه با توطئه گران و دشمنان خواهان تضعیف منطقه و کشورهای اسلامی  توفیقات بی نظیری را به دست آورده است که مهمترین آن نابودی داعش و آزادی سرزمین های اشغال شده  از دست تروریست ها و حامیان آنان پس از حدود 7 سال مقابله و ایستادگی بوده که نه تنها عراق، سوریه، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی که بی تردید امنیت و آرامش ایران – اسلامی را هدف قرار داده بودند.

سال 1396 در حالی به پایان رسید که بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان در منطقه و تلاش برای ایجاد بی ثباتی در داخل توانست در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه های خویش پیش رود و این مهم جزء در سایه همراهی و ایستادگی مردم عزیز ایران- اسلامی، تدابیر و هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، همت و تلاش همه مسئولان دلسوز و علاقه مند به توسعه و پیشرفت کشور و جانفشانی ها و و ایثارگری های همه نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه فرماندهان و پاسداران مدافع حرم محقق نمی شد و همواره قدران خداوند متعالی و عنایات ائمه اطهار (علیهم السلام) هستیم.

البته در این میان باید توجه داشت که ضرورت حفظ ثبات، امنیت، اقتدار و دستیابی به توسعه و پیشرفت، همواره در سایه وحدت و توجه به تامین منافع ملی در سطوح مختلف مردم و مسئولین قابل دستیابی است و باید به این مهم در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اهتمام لازم را داشت.

ضمن تبریک مجدد این ایام، در سال 1397 ، توفیقات روزافزون، صحت و سلامت  و توسعه، پیشرفت و تعالی را برای همه ملت بزرگ ایران و کشور عزیزمان از خداوند متعالی مسئلت نموده و بی تردید همچون تمام سال های پس از انقلاب، کشور در مسیر تامین اهداف و منافع ملی و دستیابی به ثبات و اقتدار گام بر خواهد داشت.

«علی اکبر ولایتی»/۸۱۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات