۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۲۰۸
رسا گزارش می دهد؛

حضور طلاب و فضلای حوزه در مناطق عملیاتی جنوب/ فعالیت ۱۵ هزار طلبه در شبکه مبلغان راهیان نور

در آستانه سال نو صدها نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به همراه خانواده های خود راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند.
بدرقه کاراوان راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در حالی که در ایام پایانی سال مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف و گروه های مردمی حال و هوای ویژه ای به خود می گیرد، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز این فرصت را غنیمت شمرده و در این مناطق حضور پیدا می کنند.

طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به همراه اعضای خانواده خود در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کرده و روح و جان خود را صفای دیگری می بخشند.

بر اساس اعلام ستاد مرکزی راهیان نور حوزه های علمیه بیش از دو هزار زائر طلبه به همراه خانواده های خود از مجموع ۲۲ استان در سه بازه زمانی ۲۵ و ۲۸ اسفندماه و دوم فروردین ماه سال آینده در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب  غرب بازدید می کنند.

صدها نفر از روحانیون حوزه های علمیه سراسر کشور نیز با عنوان راوی و روحانی همراه کاروان های راهیان نور راهی سفر زیارتی راهیان نور شده اند.

بیش از دویست نفر از طلاب بسیجی عضو تیپ امام صادق(ع)، کارکنان و پرسنل این تیپ به همراه خانواده های شان نیز فرصت روزهای پایانی سال را غنیمت شمرده و به صورت کاروان در قالب چندین اتوبوس از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.

شماری از اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم نیز در قالب دو اتوبوس عازم این اردوی زیارتی شدند.

تشکیل شبکه مبلغان راهیان نور از دیگر اقدامات ستاد راهیان نور حوزه های علمیه است که از مدت ها قبل کارهای اولیه آن آغاز شده است.

به گفته حجت الاسلام ملک دار رییس ستاد راهیان نور حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم اکنون ۱۵ هزار طلبه و روحانی در شبکه مبلغین راهیان نور عضویت و فعالیت دارند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات