۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۵۹۱۸۹
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

اعزام ۲۰۰ مبلغ به بقاع متبرکه لرستان

مدیرکل اوقاف لرستان از اعزام مبلغان به بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی فعالیت تبلیغی خود را در بقاع متبرکه استان آغاز کرده اند.
مدیرکل اوقاف لرستان

حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ایام نوروز در امام زادگان استان بیان داشت: در این راستا 200 مبلغ به بقاع متبرکه استان اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه امام زادگان استان در این ایام میزبان زائران نوروزی هستند، افزود: این ایام فرصت مناسبی برای تبلیغ و تبیین ارزش ها در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

مدیرکل اوقاف لرستان عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی تلاش می شود فعالیت تبلیغی مؤثری در راستای تحکیم بخشی به باورهای دینی جوانان و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در جبهه جنگ نرم باور و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از فرصت ها باید در برابر فتنه های فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

حجت الاسلام خاکباز به برپایی خیمه های معرفتی در بقاع متبرکه اشاره و عنوان کرد: مبلغان در این خیمه ها به تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و آثار آن، نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و تبیین ارزش های دینی می پردازند و با پاسخگویی به شبهات دینی جوانان در راستای تحکیم بخشی به باورهای دینی جوانان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح آرامش هاری با هدف بصیرت بخشی و روشنگری بین مهمانان بهاری در ایام نوروز و به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می شود، افزود: حضور مبلغان در این طرح بسیار اثرگذار است./9451/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات