۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۵۵۹۱۸۸
حجت الاسلام عباس زاده:

بقاع متبرکه استان لرستان میزبان برگزاری طرح آرامش بهاری هستند

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری در ۶۴ امام زاده استان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت ‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در ایام نوروز امام زادگان استان لرستان میزبان برگزاری طرح «آرامش بهاری» هستند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری طرح آرامش بهاری تا 15 فروردین ماه در بقاع متبرکه استان در حال برگزاری است، افزود: برگزاری این طرح فرصتی مناسب برای فعالیت مبلغان در عرصه تبلیغ است.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه طرح رامش بهاری در 64 امام زاده شاخص استان برگزار می شود، عنوان داشت: در بقاع متبرکه استان غرفه هایی با محوریت مختلف برپا شده شده است.

وی ادامه داد: غرفه کودک و نوجوان با محوریت «قرآن بخوانید، جایزه بگیرید»، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، چند رسانه‌ای و پاسخگویی به شبهات، آموزش خانواده، سبک زندگی اسلامی و وقف از جمله غرفه هایی است که در بقاع متبرکه دایر است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: در قالب طرح آرامش بهاری مبلغان به تبلیغ پرداخته و در جمع مهمانان بهاری فعالیت دارند.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: ترویج و تبیین فرهنگ وقف از جمله مهم ترین فعالیت تبلیغی مبلغان در این ایام است، مبلغان با نهادینه سازی آثار و برکات وقف در راستای تبیین این مهم و گسترش فرهنگ وقف اقدام می کنند./9451/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات