۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۵۵۹۱۸۶
صبح امروز؛

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از کاروان راهیان نور حوزه های علمیه بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه بازدید کرد.
حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز از کاروان های راهیان نور حوزه های علمیه بازدید کرد.

در این بازدید که در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز برگزار شد، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از نزدیک با حوزویان دیدار و از وضعیت خدمت رسانی های صورت گرفته آگاهی یافت.

در این دیدار طلاب و روحانیون بر ضرورت پاسداشت یاد و خاطره شهدا، تبعیت و توجه به فرموده های رهبری و اهتمام بیشتر به کاروان های راهیان نور تأکید و برخی از بزرگواران که در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند خاطراتی را بیان کردند.

لازم به ذکر است؛ اردوی راهیان نور حوزه های علمیه ویژه طلاب متأهل از ۲۵ اسفندماه تا امروز ادامه دارد و در آن طلاب حوزه های علمیه قم، البرز، قزوین، کرمان، سمنان، یزد و بوشهر حضور دارند.

در همین رابطه حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده، دبیر ستاد راهیان نور حوزه های علمیه کشور، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ابراز داشت: دو هزار زائر طلبه به همراه خانواده از مجموع ۲۲ استان در بازه زمانی ۲۵ و ۲۸ اسفندماه و دوم فروردین ماه سال آینده در قالب کاروان های راهیان نور چهار روزه از مناطق عملیاتی جنوب  غرب بازدید می کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه حضور طلاب به همراه خانواده اثرات و برکات بسیاری دارد، خاطرنشان شد: تلاش داریم تا با حضور خانواده ها در مناطق عملیاتی گامی مثبت در راستای حوزه انقلابی و انقلابی گری در حوزه های علمیه برداریم./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات