۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۵۹۱۷۹
آیت الله صفای بوشهری:

بسیج هنرمندان پنجره آسمانی ارائه هنر انقلاب به جامعه ملی و فراملی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با قدردانی از فعالیت های بسیج هنرمندان جایگاه این قشر را حضور در خط مقدم دفاع مقدس هنری و پنجره آسمانی ارائه هنر انقلاب به جامعه ملی و فراملی دانست.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز(یکشنبه) در دیدار جمعی از هنرمندان عضو بسیج هنرمندان استان بوشهر خداوند را اول هنرمند عالم وجود دانست و گفت: شخص هنرمند از خلاقیت ارائه شده‌ الهی به خود، استفاده می کند و محصول هنری می آفریند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تقدیر از فعالیت های بسیج هنرمندان جایگاه این قشر را در خط مقدم دفاع مقدس هنری و پنجره آسمانی ارائه هنر انقلاب به جامعه ملی و فراملی عنوان کرد و گفت: هنر از مقولات مؤثر در جامعه است و یکی از مقولات مقدس، الهی و عرشی است که خداوند به انسان ارائه کرده اما برخی می خواهد از هنر در جهت استثمار و استعمار انسان استفاده کنند.

آیت الله صفای بوشهری با بیان اینکه از دیرباز جبهه استکبار قصد داشته که هنر را مصادره کند و از این مقوله جهت تحقق اهداف خود استفاده کند اظهار داشت:  دشمنان اسلام سال هاست به دنبال مصادره هنر هستند و انبوه مراکز تولید هنری جهان به دست جهان استکبار و صهیونیست ها تاسیس شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار با هنر می خواهد ذهن ها و قلب های جامعه را تصرف کند افزود: در حال حاضر هنر در جهان نیازمند آزادی از چنگال جهان استکبار و قرار گرفتن در جایگاه واقعی خود است.

وی یکی از رسالت های انقلاب اسلامی ایران، آزادی هنر از چنگال جهان استکبار دانست و ابراز داشت: هنر یک مقوله عرشی است و باید در راستای کرامت انسان استفاده شود و بسیج هنرمندان نوک پیکان مقدس نظام در مقابل هنر جهان استکبار و خط مقدم دفاع مقدس هنری و زیباترین شکل ارائه هنر اسلامی به جامعه بشری است./833/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات