۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۵۹۱۲۸
مدیر مدرسه علمیه خواهران نورآباد:

خواهران طلبه رسالت خطیری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد به رسالت حوزه و طلاب در عرصه تبلیغ و هدایت جامعه اشاره کرد و گفت: خواهران طلبه در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.
خواهران طلبه

منظر جهانپور، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسوا نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به جایگاه حوزه اشاره و بیان کرد: حوزه های علمیه از جایگاه والایی برخوردار بوده و دارای آثار و برکات فراوانی هستند.

وی با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی حوزه های علمیه عنوان کرد: داوطلبان ورود به حوزه با مراجعه به مدارس علمیه و یا سایت معاونت آموزشی می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

جهانپور به رسالت تبلیغی خواهران مبلغ اشاره و اظهار کرد: طلابی که به عرصه طلبگی قدم می گذارند باید بتوانند رسالت تبلیغی خود را به بهترین شکل انجام دهند.

وی ایمان، تقوا، تهذیب نفس، علم و اخلاق را از مهم ترین ویژگی های یک طلبه خواند و گفت: مهم ترین معیار ما در پذیرش طلبه اخلاق، استعداد و توانایی طلبگی است.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد با اشاره به اینکه طلبگی رسالتی خطیر در عرصه تبلیغ، بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است، بیان کرد: خواهران طلبه با توجه به رسالتی که در جامعه و خانواده دارند، می توانند در کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه تحصیل در حوزه فرصتی برای تهذیب نفس و هدایت جوانان به سمت ارزش های دینی است، ادامه داد: با تربیت نسلی مؤمن و انقلابی می توان در مقابله با آسیب های اجتماعی گام برداشت.

جهانپور ابراز امیدواری کرد که با پذیرش جوانان علاقه مند، با استعداد، با اخلاق و توانمند شاهد رشد علمی و کیفی حوزه ها باشیم./9451/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات