۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۵۹۰۶۱
استاد حوزه علمیه:

بی حجابی و قانون شکنی در جامعه دهن کجی به اسلام است

آیت الله احدی با بیان اینکه بی حجابی برخی افراد در اصل دهن کجی به اسلام و دین است، گفت: این بی حجابی و قانون شکنی که در جامعه صورت می‌پذیرد دهن کجی به خود رییس جمهور نیز هست؛ چرا که در مقابل چشم او قانون زیر پا گذاشته می‌شود.
احدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مهدی احدی استاد اخلاق در حوزه علمیه، شب گذشته در جلسه هفتگی درس اخلاق که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، گفت: پیامبران و اولیای الهی انسان‌های کاملی بودند که اراده ای غیر از اراده خداوند نداشتند.

وی افزود: انسان کامل اراده‌ای از خود ندارد و همه چیز را از سوی خداوند می‌داند برای همین برای رفع مشکلات دنیوی به کسی غیر خداوند متوسل نمی‌شود.

آیت الله احدی با تاکید بر اینکه دیدار حضرت حق باید مبنای زندگی انسان قرار گیرد، ابراز کرد: دیدار حضرت حق ضامن موفقیت انسان در زندگی است خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: شما اگر پاک زندگی کنید من شما را به مهمانی وارد می‌کنم که نظیر آن را ندیده باشید تا از آن مهمانی راضی شوید.

این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه خداوند انسان کامل را به طور خاص مورد تکریم قرار می‌دهد، اظهار داشت: انسان در همه لحظات باید تلاش کند از مسیر کمال منحرف نشود تا کامل بماند چرا که سعادت اخروی انسان در گرو کامل ماندن است.

وی بیان داشت: امروز این همه بی قانونی در کشور صورت می‌پذیرد سپس اعلام می‌کنند که ما موفق هستیم در حالی که در لوای دین برای رسیدن به قدرت قانون اسلام را زیر پا می‌گذارند و دم از حجاب اختیاری می‌زنند.

آیت الله احدی با بیان اینکه بی حجابی برخی افراد در اصل دهن کجی به اسلام و دین است، گفت: این بی حجابی که در جامعه وجود دارد دهن کجی به خود رییس جمهور نیز هست چرا که در مقابل چشم او قانون زیر پا گذاشته می‌شود. استیضاح چند روز گذشته وزرا در مجلس نیز افتضاحی بود که در انزار عمومی صورت گرفت.

 این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم انسان را به رعایت قانون توصیه می‌کند، خاطرنشان کرد: انسان گناهکار در اصل با انجام گناه قانون الهی را نقض می‌کند خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: گناه انسان گناهکار به قدری در قیامت بدبو و متعفن است که فرد گناهکار از خداوند درخواست می‌کند این بو را از او دور کند؛ انسان نباید انقلاب درونی خود را به یک تفریح و لذت زودگذر مانند بدحجابی بفروشد./813/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات