۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۵۹۰۵۵
رییس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان:

حضور پرشور حوزویان در انتخابات مجمع نمایندگان نشانه مسؤولیت پذیری و حرکت در مسیر حوزه انقلابی است

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال تاکید کرد: حضور پرشور علما، فضلا و طلاب معظم در انتخابات مجمع نمایندگان نشان از مسئولیت پذیری، موقعیت شناسی و حرکت در مسیر حوزه انقلابی و پاسداشت «منشور روحانیت» است.
نشست خبری ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب- حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فرخ‌فال رییس ستاد برگزاری هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از تمامی دست اندرکاران برگزاری این انتخابات و همچنین حضور گسترده طلاب و فضلای حوزه تقدیر کرد.

متن پیام رییس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیـــم

الامام الرضا(علیه السلام):
مَنْ لَمْ يَشْكُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِينَ لَمْ يَشْكُرِ اللَّهَ عَزَّوَجَل‏

با حمد و سپاس از الطاف خداوند منان و در سایه عنایات امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور گسترده حوزویان محترم  برگزار شد.  

«مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم» که از یادگارهای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی(قدس‌الله نفسه الزکیه) می‌باشد و همواره مورد توجه مراجع عظام تقلید بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاتهم) بوده است، از بنیان و اساسنامه‌ای محکم و متقن برخوردار است که می‌تواند براساس وظایف محوله، نقش مؤثر و به سزایی در راستای پیشبرد امور مختلف و ابعاد علمی، اخلاقی و اجتماعی حوزه‌های علمیه خاصه حوزه‌ای پویا و انقلابی، ایفای نقش نماید.

حضور پرشور علما، فضلا و طلاب معظم در این انتخابات نشان از مسئولیت پذیری، موقعیت شناسی و حرکت در مسیر حوزه انقلابی و پاسداشت «منشور روحانیت» است.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم از شرکت علمای اعلام، اعضای محترم شورای عالی جامعه مدرسین، اساتید معظم، فضلا و طلاب معزز و نامزدهای انتخابات  هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قـم، نهایت تشکر و از نمایندگان محترم دور گذشته در پیشبرد اهداف عالیه مجمع قدردانی و برای منتخبین دور جدید آرزوی موفقیت نمایم.

همچنین لازم است از شورای محترم عالی جامعه مدرسین، هیئت محترم نظارت، معاونت محترم جامعه و روحانیت، اعضای ستاد برگزاری هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان محترم،  نیروهای نظارتی و اجرایی و مدیران محترم مراکز حوزوی که در تمام مراحل برگزاری انتخابات با دقت و همّت در برگزار شدن هرچه بهتر انتخابات، توان خود را به کار گرفتند، کمال تقدیر و امتنان را داشته باشم.

در پایان یادآور می‌شوم نتائج انتخابات پس از تأیید هیئت محترم نظارت، در اولین فرصت به اطلاع عموم خواهد رسید. ان شاء الله

/۹۲۴/د۱۰۳/ج

    

ارسال نظرات