۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۵۹۰۱۶
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

فردای بهتر انقلاب اسلامی با صبر و استقامت و خدمت به مردم حاصل می شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در هر جایگاهی که هستیم باید برای خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم بی شک فردای بهتر کشور و انقلاب اسلامی با صبر و استقامت و خدمت به مردم حاصل می شود.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام (ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: برای جلوگیری از دسیسه های دشمنان علیه جایگاه رهبری همه باید آگاهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری نشست اخیر مجلس خبرگان رهبری، جایگاه این مجلس را در تعیین و صیانت از مقام رهبری مهم برشمرد و خاطرنشان کرد : بنا به فرموده رهبری در این دیدار ، رمز پیروزی مومنان در برابر دشمنان در تمام توطئه ها صبر، استقامت و ایمان و تقواست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به این که با ویژگی های صبر و استقامت و خدمت به مردم فردای انقلاب بهتر از امروز خواهد شد، بیان داشت : همه در هر جایگاهی باید در این مسیر تلاش کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به تقارن عید نوروز با ماه رجب، گفت: باید از فرصت این ماه رحمت برای تقویت معنویت استفاده ‌شود و همه باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان شبانه روز برای کمرنگ کردن معنویت در ایران از طریق فضای مجازی در تلاش هستند.

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که جشن وقتی خوب است که با حرام مخلوط نباشد، تصریح کرد : جشن نباید مثل جشن اخیر در برج میلاد باشد، این جشن خدایی نیست و باید مراقبت بود.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به دعای یا مقلب القلوب در لحظه تحویل سال، یادآور شد: احسن الحال برای هر کس معنایی دارد، به طور مثال برای بانوان حجاب و عفاف است.

وی احسن الحال دولتمردان را پرهیز از اشرافی‌گری ذکر و خاطرنشان کرد: مسوولان باید از فاصله طبقاتی دور و به زندگی مردم نزدیک شوند تا شرایط آنان را درک کند./۹۷۷//۱۰۳/خ

ارسال نظرات