۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۵۸۹۷۹

اعزام طلاب، بسیجیان و کارکنان تیپ امام صادق به مناطق عملیاتی جنوب

کاروان ۲۷۶ نفره تیپ امام صادق(ع) متشکل از طلاب، روحانیان، بسیجیان و کارکنان این تیپ به مناطق عملیاتی جنوب سفر کرد.
بدرقه کاراوان راهیان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کاروان راهیان نور تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق(ع) به صورت خانوادگی صبح امروز قم را به مقصد مناطق عملیاتی جنوب ترک کرد.

آیین بدرقه این کاروان صبح امروز پنج شنبه در ستاد مرکزی تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) با حضور مسؤولان، فرماندهان و اعضای تیپ برگزار شد.

حجت الاسلام علی محمد رفیعی مسؤول فرهنگی، تبلیغات و روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) در حاشیه این مراسم هدف از این سفر را تقویت روحیه جهاد و شهادت در بین حوزویان، طلاب و کارکنان و پرسنل تیپ امام صادق(ع) عنوان کرد.

وی که با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت وگو می کرد، اظهار داشت: 276 نفر از اساتید و نخبگان بسیجی، بسیجیان گردان های تیپ امام صادق و همکاران تیپ به همراه خانواده های شان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

حجت الاسلام رفیعی از در نظرگرفته شدن برنامه های متعدد فرهنگی و تبلیغی برای حاضران در سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: اجرای برنامه های روایتگری دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی، مسابقه دلنوشته و سفرنامه بخشی از برنامه هایی است که در مدت حضور این کاروان در مناطق عملیاتی جنوب انجام خواهد شد.

وی مدت زمان این سفر را چهار روزه عنوان کرد و گفت: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های ما نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است؛ در این راستا حضور در مناطق عملیاتی می تواند ما را در نیل به این هدف مقدس بسیار کمک کند.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: کاروان راهیان نور تیپ امام جعفر صادق(ع) بعد از بازدید از شهرها و مناطق عملیاتی جنوب، 28 اسفندماه به قم باز خواهد گشت. /924/پ202/ج

ارسال نظرات