۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۵۸۹۱۵
نماینده خبرگان:

کمرنگ کردن ارزش های خانواده توطئه دشمن برای ضربه به انقلاب است

نماینده خبرگان گفت: یکی از مسائلی که به انقلاب و ارزش‌های انقلاب ضربه می زند، این است که ارزش‌های خانواده کم رنگ شود و مردم به اصل استحکام خانواده بی تفاوت باشند.
اختتامیه چهارمین اجلاس رسمی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان در نطق خود در اجلاس خبرگان با اشاره به اصول تحکیم خانواده بیان داشت: رعایت اصول خانواده از سفارشات مهم قرآن کریم و پیامبر (ص)و ائمه اطهار (ع) است.

وی افزود: از طرفی یکی از مسائلی که به انقلاب و ارزشهای انقلاب ضربه می زند، این است که ارزشهای خانواده کم رنگ گردد و اگر مردم نسبت به پایه های بنیادین خانواده و استحکام آن، بی ایمان گردند و به نوامیس خود اهمیت ندهند به طریق اولی به ارزشهای انقلاب و دستاوردهای آ، بی ایمان می گردند.

نماینده خبرگان اظهار داشت: یکی از مراکز که در تقویت و بالندگی خانواده و همین طور در نقصان و تضعیف خانواده می تواند تاثیر عمیقی داشته باشد ، رسانه ها می باشند که در این میان نقش تلویزیون و صدا وسیما ، از همه بیشتر است، جا داردکه برنامه سازان تلویزیون ، در تدوین برنامه های خود دقت بیشتری مبذول دارند و ما اذعان داریم که برنامه های شاد و تفریحی لازم است و در تقویت آنها هم باید کوشید ولی این برنامه ها نباید حاوی مسائلی باشند که به استحکام خانواده ضربه بزند.

وی ادامه داد: در این برنامه ها لازم است که اختلاط بی رویه نامحرمان با یکدیگر پرهیز شود و گفتگو های بین طرفین ، آنچنان نباشد که شائبه سستی خانواده را به دنبال داشته باشد . نباید در این برنامه ها الگوی جوانان دختر و پسر اشخاصی معرفی شوند که خود دچار مشکلات خانوادگی عدیده هستند و بطور صریح بیان می دارند که به امور خانواده علاقه ندارند./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات