۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۵۸۹۰۶
آیت الله فاضل گلپایگانی:

خدمت به مردم و انقلاب باید صادقانه و خالصانه باشد

نمیانده خبرگان رهبری گفت: ما باید بدون خط و خطوط و جناح‌بندی الگوی سایر ارگان‌های نظام باشیم و با همفکری و همبستگی و تلاش دسته جمعی راه خدمتگذاری خالصانه و صادقانه را هر چه بیشتر به دیگران بیاموزیم.
فاضل گلپایگانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری امروز(چهارشنبه 23اسفندماه) در چهارمین اجلاسیه خبرگان رهبری دوره پنجم با اشاره به آیه شریفه «خذوا ما آتاکم الله بقوه» اظهار داشت: خداوند خطاب به همگان فرمود آنچه را که خداوند به شما عنایت فرموده (و هر مسئولیتی را که قبول می کنید)‌ با قوت و توانمندی بگیرید و بکار بندید.

وی در ادامه با اشاره به حدیث «ان الله یحب عبدا اذا عمل عملا احکمه» تاکید کرد: پیامبر اسلام می‌فرمودند «مسلم خداوند دوست می‌دارد بنده را آنگاه که عملی را انجام می‌دهد محکم و متقن و اساسی انجام دهد».

آیت‌الله گلپایگانی یادآور شد: هیات رئیسه و دبیرخانه باید به موارد همچون بیماری، مشکلات و فوت نمایندگان دقت کنند.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: در حوزه انجام رسالت نمایندگی باید جدی، توانمند، پرنشاط و پرکار باشیم و در این دوره که نمایندگان آمادگی بیشتری برای فعالیت دارند هیات رئیسه محترم بهره بیشتری بگیرد و ضمن پیشبرد اهداف از این ارگان قدرتمند بیشتری استفاده را برد.

وی بیان کرد: ما باید بدون خط و خطوط و جناح‌بندی الگوی سایر ارگان‌های نظام باشیم و با همفکری و همبستگی و تلاش دسته جمعی راه خدمتگزاری خالصانه و صادقانه را هر چه بیشتر به دیگران بیاموزیم.

آیت‌الله گلپایگانی تصریح کرد: از آنجایی که هدف نهایی راه یافتن به مقام قرب و بهره‌مندی از پاداش‌های اخروی است بکوشیم به گونه‌ای عمل کنیم که اعمال ما ماندگار و پایدار برای جاویدان آخرت ما باشد.

عضو خبرگان رهبری در پایان گفت: ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که وقتی خدا را ملاقات کردیم با دست پر و سرمایه ایمان،‌ تقوا، ‌عمل صالح و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و نظام و انقلاب اسلامی ایران باشیم./816/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات