۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۵۸۹۰۰
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

خدمات آیت الله شاه آبادی به انقلاب و نظام منحصر به فرد است

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که علاقه آیت الله شاه ‌آبادی نسبت به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیار بود، گفت: خدماتی که ‌آیت الله شاه ‌آبادی به انقلاب و نظام داشتند منحصر به فرد بود.
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  استاد حوزه علمیه قم در حاشیه تشییع پیکر آیت الله نصرالله شاه آبادی در قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان جایگاه این عالم ربانی ابراز داشت:  آیت الله شاه آبادی شخصیتی قوی در ابعاد علمی، معنوی و اجتماعی بود که خدمات شایانی  در این زمینه ها داشتند، آنچه که از خدمات یک روحانی و فقیه است  در این عالم کاملا دیده می شد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  گفت: علاقه ایشان نسبت به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بسیار بود و خدماتی که به انقلاب و نظام  داشتند منحصر به فرد بود و حقیقتا با فوت آیت الله شاه آبادی ثلمه ای به حوزه و روحانیت وارد شد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در ادامه با اشاره به تأکید آیت الله شاه آبادی مبنی بر انقلابی ماندن حوزه علمیه در راستای مایه رهبر معظم انقلاب گفت: آیت الله شاه آبادی در به ثمر رساندن حوزه انقلابی و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش بسیار داشتند و در همه حال طرفدار حوزه انقلابی بودند.

وی عنوان کرد: آیت الله شاه آبادی در مواقعی که سستی بود موضع جدی می گرفتند و حوزه علمیه با خدمات علمی و فرهنگی ایشان بسیار آشنا است و یکی از عالمای اسوه بودند./978/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات