۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۵۸۸۶۰
آیت الله جنتی:

دغدغه خبرگان حفظ ارزش های اسلام و انقلاب است | ولایت فقیه عامل اقتدار نظام اسلامی است

رییس مجلس خبرگان تأکید کرد: ما باید بر ولایت فقیه حداکثر تاکید را داشته باشیم زیرا که ستون نظام است و همه چیز محور این ستون می چرخد و با قدرت این ستون انقلاب پیروز شد.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه چهارمین اجلاسیه خبرگان رهبری دوره پنجم با اشاره به اینكه مجلس خبرگان رهبری، دغدغه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی و روحیه جهادگری، ایثارگری فداکاری و جهاد فی سبیل الله را دارد، اظهار داشت: ما باید بر ولایت فقیه حداکثر تاکید را داشته باشیم زیرا که ستون نظام است و همه چیز محور این ستون می چرخد و با قدرت این ستون انقلاب پیروز شد.

وی ادامه داد: تاکنون هم با قدرت پیش رفته و در آینده هم مقام ولایت حاکم است و برای همیشه هم خواهد بود.

آیت الله جنتی تاكید كرد: انتظار ما از مسؤولان نظام این است كه در مسائل اشتغال، تولید و معیشت كار بیشتری بكنند، ما راضی نیستیم مردم بیكار و سفره های آنها خالی باشد، نباید بگذاریم عده ای با اموال مردم بیچاره برای خود آلاف و الوف جمع كنند و این موضوع درست نیست.

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: اعضای خبرگان رهبری فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت، این دوره اجلاسیه خوبی برگزار شد و خوشبختانه درباره هیأت اندیشه ورز هم رای گیری شد و امید است همه به خوبی به وظایف خود عمل كنیم.

وی در خصوص مساله حجاب افزود: در مورد حجاب هم باید متذكر شوم كه این مساله بسیار مهم است و یكی از مسلمات اسلام است، این موضوع را هم سنی و شیعه قبول دارند و کسانی که در پی کنار گذاشتن حجاب هستند ابتدا باید آنان را خواست و به آن ها توضیح داد که دلیل تاکیدمان بر حجاب چیست و آنان را روشن کرد که بدانند موضوع چیست تا از کار نادرست خود پشیمان شوند و توبه کنند بعد هم اگر توبه نکردند با آنان برخورد شود.

آیت الله جنتی در پایان گفت: امید است سال ٩٦ با خوبی و خوشی برای همه به پایان برسد، نباد فقرا را فراموش كنیم و باید دانست در خانه آنها چه می گذرد، در اصل باید از نیازهای آنان  آگاه باشیم و به آنان کمک کنیم./٨١٦/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات