۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۵۸۸۲۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

طلاب لرستانی در جشنواره قرآن و عترت رتبه های برتر را کسب کردند

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت به صورت کشوری گفت: طلاب لرستانی در این جشنواره رتبه کسب کردند.
قرآن

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: جشنواره سراسری قرآن و عترت 17 اسفند ماه جاری به میزبانی استان قم برگزار شد.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری جشنواره قرآن و عترت ترویج فرهنگ قرآنی، ترغیب و تشویق قاریان، حافظان، نویسندگان و هنرمندان عرصه قرآن و عترت(ع) بود.

عزیزی با اشاره به توانمندی و استعداد طلاب لرستانی ابراز داشت: خواهران طلبه حوزه علمیه لرستان در جشنواره کشوری قران و عترت به خوبی درخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: خدیجه بیرانوند، از طلاب مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد رتبه اول کشوری و  بوالحسنی، از طلاب دورود رتبه چهارم کشوری را کسب کردند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: خانم سیده فرشته موسوی، از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد، در رشته گرافیک رتبه اول کشوری و حدیث درویشی تبار، از طلبه های شهرستان کوهدشت نیز در رشته تفسیر و نهج البلاغه رتبه شایسته تقدیر را کسب نمودند.

عزیزی عنوان داشت: در جشنواره کشوری قرآن و عترت از مدیر و معاون فرهنگی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نور آباد به عنوان مجری برتر طرح زمزمه قرآنی استان نیز قدردانی شد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات