۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۴
کد خبر: ۵۵۸۸۱۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:

پیوند حوزه و سپاه ماندگاری و اقتدار انقلاب را تضمین می کند

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که پیوند نهاد بزرگ روحانیت و و نهاد مقدس سپاه ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی را روز به روز افزایش می دهد، گفت: این ارتباطات باید تقویت شود تا ۳ مأموریت مورد نظر رهبر انقلاب محقق شود.
حاج صاقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده جدید ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  پس از پایان سفر یک روز خود به شهر مقدس قم و دیدار با شماری از مراجع تقلید، در گفت وگو با خبرنگاران گزارشی از این دیدارها ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به رویکرد و برنامه های فعالیت جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، سپاهیان و بسیجیان را سنگیرنشانینان دفاع از انقلاب اسلامی دانست و  افزود: رویکرد ما را رهبر معظم انقلاب مشخص فرمودند و ایشان 3 مأموریت مهم ارتقای معنویت، تقویت بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی بر عهده ما قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران علت سفر به قم و دیدار با مراجع تقلید را در راستای تحقق مأموریت های روحانیت سپاه و بسیج دانست و اظهار داشت: برای تحقق موارد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب ما باید با مراجع، علما و حوزه های علمیه ارتباط داشته باشیم.

وی ادامه داد: در آغاز کار خود خدمت مراجع مشرف شدیم که عرض کنیم طبق دستور رهبر معظم انقلاب دست ما به سوی مراجع و علما دراز است و از رهنمودهای این بزرگواران استفاده خواهیم کرد و آن ها را به کار خواهیم بست.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با بیان این که پیوند نهاد بزرگ روحانیت و و نهاد مقدس سپاه ماندگاری و اقتدار انقلاب اسلامی را روز به روز افزایش می دهد، ابراز داشت: این ارتباطات باید تقویت شود تا از طریق ارتباط با بزرگان و حوزه های علمیه 3 مأموریت مورد نظر رهبر انقلاب محقق شود.

وی در پایان عنوان کرد: دیدار با حضرات آیات جوادی آملی و علوی گرگانی به دلیل مصادف شدن جلسه معارفه رییس عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با اذن این بزرگواران در فرصتی دیگری حتما انجام خواهد شد؛ بر اساس دستور رهبرانقلاب بنای ما این است که خدمت مسؤولان حوزه، علما به ویژه مراجع بیش از این برسیم تا تغذیه شویم و بعد از آن بتوانیم سپاه را تغذیه کنیم./1323/

ارسال نظرات