۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۵۸۷۷۱
افشاگری امیرآبادی فراهانی در جریان استیضاح آخوندی؛

وزارت راه به برخی از قضات مبارزه با زمین‌خواری پیشنهاد خارج از عرف داده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از اعضای فراکسیون امید گفت: برخی از اعضای فراکسیون امید در لحظه آخر از صحبت درباره موافقت با استیضاح آخوندی انصراف دادند.
احمد امیرآبادی فراهانی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه سال ۹۶ در موافقت با استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: در گذشته یکبار آخوندی را استیضاح کردیم اما نمایندگان فراکسیون امید همراهی نکردند. اما در استیضاح کنونی قرار بود برخی از اعضای فراکسیون امید نیز در موافقت با استیضاح آخوندی صحبت کنند که بنا به دلایی انصراف دادند.

وی تصریح کرد: امروز با فضای به وجود آمده تصمیم گرفتم صحبت نکنم، زیرا با اتفاقات موجود مجلس استیضاح شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جلسه امروز آنچه رخ می‌دهد به ضرر مجلس است، باید در آینده وکلای ملت به افکار عمومی پاسخ دهیم. در کشور ما متاسفانه وقتی یک حادثه رخ می‌دهد تمام قصورات گردن افراد معمولی می‌افتد.

وی خبر داد: امروز به برخی از نمایندگان پیامک‌هایی آمده است که باید به آخوندی رای داده شود.

امیرآبادی فراهانی با افشاگری برخی از پیشنهادات خارج از عرف از سوی وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: تنها در یک مورد با پیشنهاد آقای «جابر انصاری» گردشکاری تنظیم شده است تا از طریق آن به قضاتی که در پرونده‌های زمین‌خواری فعال هستند زمین و آپارتمان اعطاء شود.

وی ادامه داد: بنده با این قضات تماس گرفتم و آنها گفتند که شرافت خود را نفروخته‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروز وکلای ملت باید تصمیم بگیرند، باید درباره آخوندی و وضعیت جاده‌ها، راه‌های هوایی و دریایی و حوادث موجود تصمیم‌گیری کنند./856/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات