۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۵۸۷۵۲
در اجلاس خبرگان مطرح شد؛

انتقاد ‌آیت الله بهشتی از ایجاد تردید برخی نسبت به مسلمات

نماینده خبرگان گفت: عده ای سخنانی را در تریبون های عمومی و سخنرانی ها مطرح می کنند که نتیجه ای جز شبهه افکنی و ایجاد تردید نسبت به مسلمات ندارد.
آیت الله بهشتی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دومین سخنران پیش از دستور چهارمین اجلاس خبرگان بود که در سخنانی با انتقاد از طرح برخی مسائل در جامعه بیان داشتجای طرح بعضی از مسائل در حوزه و دانشگاه است ، نه تریبون عمومی.

وی افزود: عده ای بدون توجه به این امر مسائلی همچون علم دینی یا غیردینی ، حجاب اجباری یا اختیاری و امثال اینها را در تریبون های عمومی و سخنرانی ها مطرح می کنندکه نتیجه ای جز شبهه افکنی و ایجاد تردید نسبت به مسلمات ندارد. مگر بی حجابی و بد حجابی در جامعه از منکرات نیست ؟ این مقوله امری نیست که به سلیقه افراد واگذار شده باشد اسلام مخالف آزادی نیست ، ولی نه آزادی فساد و بی بندو باری ، بلکه آزادی عقل و عقلانیت و رهایی از توطئه های استکباری . آزادی این است که مردم حق انتقاد داشته باشند.

نمبتبنئهدد طبا اشاره به شعار سال گفت: چند روزي به آخر سال مانده آيا در سال توليد و اشتغال توانستيم توليد را به سطحي برسانيم كه اشتغال به معناي دقيق كلمه تحقق يابد؟ آيا جلوي قاچاق را گرفتيم؟ آيا واردات بي رويه و غير ضروري كه ميلياردها دلار و ارز مملكت را بليعيده،‌ كاهش داديم؟ صنعت پوشاك مي تواند براي ايجاد اشتغال مورد توجه قرار گيرد. كشورهايي كه با بيكاري و افزايش جمعيت مواجهند به اين موضوع توجه جدي دارند. چرا بايد بيش از نيمي از نياز مردم به پوشاك بعضاً به صورت قاچاق و غير قانوني از خارج تأمين شود؟

آيت الله بهشتي در پايان گفت: آيا ما براي تحقق عدالت به ساده زيستي و نفي اشرافي گري و مردمي بودن آن گونه كه بايد و شايد روي آورده ايم؟ ما واقعاً همانگونه كه رهبري معظم انقلاب فرمودند در مواردي بابت عدم تحقق عدالت از مردم عذر خواهي كنيم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات