۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۵۸۷۲۱
آیت الله نوری همدانی:

نباید از تعرض به سفارت ایران در لندن به سادگی گذشت

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی تأکید کرد: نباید از کنار مسأله حمله عده ای به سفارت ایران در لندن نباید به سادگی گذشت بلکه باید واکنش نشان داد و مسؤولان پیگیر موضوع باشند.
دیدار نماینده جدید ولی فقیه در سپاه با حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسن نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر توجه به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را از ارکان مهم انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت شکرگزاری نسبت به این نعمت مهم تأکید کرد.

وی افزود: همه مردم و مسؤولان باید به شاخصه های انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دقت کرده و بر اساس آن برنامه کنند و اقدامات لازم را انجام دهند، انقلاب اسلامی به برکت نعمت ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه در برابر دشمنان مسحکم و استوار ایستاده است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده است، اظهار داشت: اسلام از ارکان مهم انقلاب اسلامی ایران بود چرا که امام راحل بر اساس دستورات اسلامی روشنگری کردو انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی ادامه داد: حضرت امام اسلام ناب را به عرصه زندگی مردم و جامعه آوردند و با اسلام آمریکایی با جدیت مخالفت کردند، امروز یکی از وظایف مهم روحانیت شناساندن اسلام ناب و تبیین اسلام های ساختگی دست استکبار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر، به شبهه پراکنی برخی درباره حجاب اشاره کرد و ابراز داشت: اگر دستورات اسلامی مانند حجاب در جامعه اجرایی نشود به تدریح محو خواهد شد.

وی عنوان کرد: باید برای جامعه ارزش ها و ضد ارزش ها را تبیین کنیم تا مردم بدانند که القائات دشمن ضد ارزش بوده و به جامعه آسیب وارد می کند؛ باید در مسیر حفظ ارزش های الهی و اسلامی به صورت جهادی کار کرد که اگر جهاد و تفکر جهادی نباشد حکومت و ارزش های آن باقی نخواهند ماند.

این مرجع تقلید با اشاره به قدرت های ایران اسلامی در عرصه های گوناگون به ویژه عرصه دفاعی و موشکی خاطرنشان کرد: داشتن قدرت هسته ای، هسته ای و دفاعی دشمنان را به وحشت انداخته است و تا زمانی که روحیه شهادت طلب، جهاد و ولایتمداری در کشور باقی ماند نظام اسلامی روز به روز قوی تر می شود.

وی با اشاره به تلاش های دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب اضافه کرد: استکبار، صهیونیسم و ایادی آن ها در منطقه همواره در صدد ضربه زدن به ایران هستند و باید هوشیاری و به صورت جدی با آن ها مقابله کرد؛ همچنین از کنار مسأله حمله عده ای به سفارت ایران در لندن نباید به سادگی گذشت بلکه باید واکنش نشان داد و مسؤولان پیگیر موضوع باشند./۱۳۲۳/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات