۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۵۸۷۱۰
آیت الله مقتدایی:

نمایندگان طلاب به درد دل آنان برسند

عضو شورای عالی حوزه جایگاه مجمع نمایندگان طلاب را برجسته توصیف و به منتخبان دوره هشتم توصیه کرد به درد دل طلاب برسند و مشاوری امین برایشان باشند.
حضور علما  در انتخابات مجمع نمایندگان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری بعد از شرکت در هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب در گفت و گویی در رابطه با اهمیت و جایگاه این مجمع، گفت: این تشکیلات و انتخابات بسیار میمون و مبارک است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: مجمع نمایندگان طلاب امر مبارکی است، امیدواریم آقایانی که در این دوره انتخاب می شوند، سعی کنند به درد دل طلاب برسند و جای آنها باشند و سعی کنند کمک ومشاوری برای طلاب مخصوصا طلاب جدیدالورود باشند.
آیت الله مقتدایی اظهار داشت: نمایندگان دوره جدید به طلاب رسیدگی کنند، تا جایی که امکان دارد به خانه های آنها سر بزنند اگر نیاز به کمک فکری و مشاوره ای برای درس دارند آنها را راهنمایی کنند و اگر کمک مادی نیاز بود می توانند به آقایان مراجع و دفتر خدمات مراجعه کنند و کمکی برای طلاب بگیرند.

وی عنوان کرد: نمایندگی در مجمع یک مسئولیت معنوی است، افراد انتخاب شده بایستی این مسئولیت را قدر بدانند و به وظایفی که بر عهده آنها می آید عمل کنند و مطمئن باشند در این زحمات و خدماتشان مورد عنایت حضرت صاحب الامر(أرواحنا له الفداء) خواهد بود. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات