۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۵۸۷۰۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

قم پرچمدار دفاع از حریم اهل بیت در جریان پدیده شوم داعش است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از پالایش بیش از ۳ هزار جانباز در این اداره کل خبر داد و گفت: قم پرچم دار دفاع از حریم اهل بیت(ع) در جریان پدیده شوم داعش است.
دیدار بسیجیان بنیاد شهید قم  با آیت الله کعبی و آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید جواد هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی حرم مطهر صورت پذیرفت قم را پرچم دار دفاع از حریم اهل بیت(ع) در جریان ظهور پدیده شوم داعش توصیف کرد و اظهار داشت: در بین استانهای کشور بیشترین تعداد شهدای مدافع حرم به استان قم اختصاص دارد؛ این در حالی است که 456 شهید مدافع حرم در استان قم آرامیده که از این تعداد 250 نفر تحت پوشش هستند و برخی دیگر نیز در کشورهایی ماند افغانستان و غیره بوده و در استان حضور ندارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به فعالیت های این اداره کل در بخش فرهنگی اشاره کرد و ابراز داشت: بیش از 7 هزار اردوی فرهنگی از سوی ادراه کل بنیاد شهید استان قم برگزار و مدیریت شده است.

سردار هاشمی به فعالیت های آموزشی بنیاد شهید و امور ایثار گران قم اشاره کرد و عنوان داشت: سه هزار و 40 نفر تحت از سوی بنیاد شهید استان قم تحت پوشش خدمات آموزشی قرار گرفته اند این در حالی است که 150 نیز برای تحصیل به مدارس شاهد معرفی شده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از پالایش بیش از 3 هزار جانباز در این اداره کل خبر داد و گفت: در حال حاضر 170 جانباز شیمیایی در استان قم زندگی می کنند که تحت پوشش خدمات درمانی بنیاد شهید قرار دارند.

سردار هاشمی با اشاره به این که بیش از هزار و 200 برنامه اعم از مشاوره ازدواج، اعتیاد و غیره در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برای خانواده های معظم شهدا انجام شده است، اظهار داشت: 405 واحد مسکن برای جانبازان از حدود چهار سال گذشته در حال آماده شدن بود, که در سال گذشته نیز توانستیم این 405 واحد را به بهره برداری و تحویل جانبازان شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در پایان از اهتمام مسؤولان در مراسمات شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: مدافعال حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) و اسلام جان خود را فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند از این رو مسؤولان باید در تشییع آنان شرکت گسترده ای داشته باشند./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات