۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۵۵۸۶۸۳
امام جمعه ماهان:

ورود اجناس خارجی به کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که دولت در مبارزه با قاچاق جدی عمل کند، گفت: ورود اجناس خارجی به کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد و دولت در زمینه جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سال ۹۶ ضعیف عمل کرده است.
محمد زاده

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: عملکرد دولت در زمینه جلوگیری قاچاق بسیار ضعیف بوده است.

وی افزود: کشور ایران زمانی می تواند بهترین کشور از جهت اقتصاد باشد که به تولید داخلی اهمیت دهد و جوانان زیادی را مشغول کار کند.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که ایجاد شغل یکی از مهم ترین وظایف دولت شمرده می شود، ابراز داشت: دولت باید تمام سعی خود را برای ایجاد شغل در کشور انجام دهد زیرا بیکاری آسیب های فراوانی را به کشور وارد می کند.

وی اظهار داشت: تشویق مردم به خرید کالاهای ایرانی یکی از فرهنگ هایی بوده که مردم باید به آن توجه کنند و بدانند که با خرید جنس ایرانی، دیگر شاهد بیکاری در جامعه نخواهیم بود.

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که دولت در سال 96 در زمینه اجرا کردن اقتصاد مقاومتی موفق نبود، خاطرنشان کرد: بالاترین نعمت برای مردم ایران وجود مقام معظم رهبری بوده اما دولت و مردم باید صحبت های رهبر انقلاب را در کشور اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: استفاده بهینه از آب و برق وظیفه مردم در کشور بوده زیرا کشور ایران با کمبود آب مواجه است.

امام جمعه ماهان با اشاره به این که دولت گروه اقتصادی قوی ندارد، ابراز داشت: دولت پشتکار خوبی در اقتصاد مقاومتی ندارد و تلاش و کوشش از سوی دولت در اجرا کردن اقتصاد مقاومتی بسیار ضعیف است.

وی با بیان این که کالای ایرانی را مردم قدر بدانند، بیان داشت: تبلیغ اقتصاد مقاومتی و خرید کالاهای ایرانی از سوی روحانیان در کشور نباید ترک شود و تا جایی که می توانند باید مردم را با فرهنگ خرید کالای ایرانی آشنا کنند.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان گفت: ورود اجناس خارجی به کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد و دولت در زمینه جلوگیردی از قاچاق به کشور در سال 96 ضعیف عمل کرده است./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات