۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۵۵۸۶۵۶
امام جمعه رزن:

قاچاق کالا بزرگ ترین مشکل بر سر راه اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه رزن با بیان اینکه از بدنه دولت تاکنون درباره اجرای اقتصاد مقاومتی فقط شعار و حرف شنیده شده، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی‌ رویه از دیگر عوامل مهم در تحقق شعار سال جاری است و هنوز شاهد خود نمایی کالاهای قاچاق در بازار هستیم.
مولازاده

حجت‌الاسلام عبدالعظیم مولازاده، امام جمعه رزن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با بیان اینکه اثری از اجرای اقتصاد مقاومتی در جامعه دیده نمی‌شود، اظهار کرد: متأسفانه با مشاهده وضعیت مردم می‌توان گفت که بیشتر از 20 درصد از اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرا  نشده است.

وی تصریح کرد: با مشاهده وضع داخلی و وضع معیشتی مردم به این نتیجه می رسیم که دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی فعالیت چشم گیری نداشته و مطالبات رهبر معظم انقلاب به نتیجه نرسیده است.

امام جمعه رزن با بیان اینکه تغییر مناسبی در وضعیت زندگی مردم مشاهده نمی‌شود، ادامه داد: رهبر انقلاب قطع به یقین در نام‌گذاری شعار سال نو باز هم بر اجرای اقتصاد مقاومتی تأکید خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و اقدام و عمل در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید توجه کنند که با برگزار کردن چند جلسه، اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود بلکه باید اقدام عملیاتی داشته باشند.

حجت‌الاسلام مولازاده عدم برنامه‌ریزی و عدم باور به اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین دلایل عدم اجرای شدن اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: بالا بودن نرخ تسهیلات اشتغال‌زایی و تولید از دیگر مشکلاتی است که تولید کنندگان را دچار مشکل کرده و تاکنون تصمیم راهگشایی در این جهت گرفته نشده است.

وی در ادامه افزود: حمایت از تولید کنندگان از سوی مسؤولان و دولت مردان و حمایت از کالای ایرانی از سوی مردم دو مولفه مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه رزن در پایان با بیان اینکه از بدنه دولت تاکنون درباره اجرای اقتصاد مقاومتی فقط شعار و حرف شنیده شده، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی‌ رویه از دیگر عوامل مهم در تحقق شعار سال جاری است که هنوز شاهد خود نمایی کالاهای قاچاق در بازار هستیم./979/ت303/ب1

ارسال نظرات