۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۵۸۶۵۵
امام جمعه نهاوند:

دریافت حقوق نجومی سبب فاصله بین مسؤولان و مردم می‌شود

امام جمعه نهاوند گفت: دریافت حقوق نجومی و بالا سبب فاصله بین مسؤولان و مردم می‌شود که در این صورت نمی‌توانند مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا امام جمعه شهر نهاوند 

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا، امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاری اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که آمار مسؤولان امیدوار کننده است اما هنگامی که وارد سطح جامعه می‌ شویم و زندگی مردم را مشاهده می‌ کنیم اقدام مناسبی در رفع مشکلات اقتصادی مشاهده نمی‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و مبارزه با قاچاق کالا وظایف مهم دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی است که بر اساس گفته خودشان خوب عمل کرده‌اند اما جامعه آن را لمس نمی‌کند.

حجت‌ الاسلام مغیثی‌نیا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و ایام آغاز سال نو قشر محروم جامعه فشار زیادی را تحمل می کنند و دولت برای رفع مشکلات آنها اقدام مطلوبی انجام نداده است از این رو مردم خود به صورت خود جوش باید وارد عمل شوند و دست قشر محروم جامعه را در این ایام بگیرند.

وی با بیان اینکه تورم، گرانی و بیکاری در جامعه بیداد می‌کند، خاطرنشان کرد: مشاهده می ‌کنیم که به صورت روزانه در دفاتر ائمه جمعه مراجعه ‌کنندگان متعددی وجود دارد که از اوضاع زندگی خود شاکی هستند و این در حالی است که مسؤولان با خرسندی از آمار بالای ایجاد اشتغال خبر می‌دهند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه دولت در این ایام پایانی سال به داد قشر محروم جامعه برسد، ابراز کرد: مسؤولان باید دست از ارائه آمارهای غیرواقعی بردارند و به رفع مشکلات اقتصادی مردم به صورت جدی بپردازند.

وی بیان کرد: دولت و مسؤولان باید با مردم شفاف صحبت و با شجاعت اخبار واقعی جامعه را بیان کنند و در صدد رفع مشکلات جامعه باشند، تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل است نه با ارائه گزارش کار.

حجت الاسلام مغیثی نیا عنوان کرد: دریافت حقوق نجومی و بالا سبب فاصله بین مسؤولان و مردم می‌شود که در این صورت نمی‌توانند مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنند و مردم به این باور نخواهند رسید که مسؤولان درصدد اجرای اقتصاد مقاومتی هستند./979/ت303/ب1

ارسال نظرات