۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۵۸۶۵۰

دیدار مدیرعامل و مسؤولان خبرگزاری رسا با آیت الله مکارم

مدیرعامل، مسؤولان و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کردند.
دیدار مدیرعامل و معاونین خبرگزاری رسا با حضرت آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیرعامل، مسؤولان و جمعی از اعضای خبرگزاری رسا عصر امروز با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا با ارائه گزارشی از فعالیت های گوناگون مؤسسه رسا، از تدوین افق و چشم انداز این مؤسسه برای رسیدن به مرجعیت خبری و قطب رسانه ای حوزه های علمیه جهان اسلام خبر داد.

وی با اشاره به تغییرات رسانه ای و فناوری در آینده ای نزدیک اظهار داشت: ممکن است خبرگزاری ها در تغییرات مرجعیت خود را در پوشش رویدادها از دست دهند و شبکه های اجتماعی جای آن را بگیرند اما همچنان اخبار مسائل علمی، محتوایی، سبک های زندگی و موضوعات ایدئولوژی و عقیدتی جای خود را در خبرگزاری ها خواهند داشت.

حجت الاسلام محققی تأکید کرد: مزیت رقابتی ما در چنین شرایطی این است که بر بحث سبک های زندگی و پیام های حوزه درباره اقشار گوناگون اجتماع سرمایه گذاری کنیم.

وی همچنین با اشاره به مواضع روشنگرانه حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از مواضع انقلابی، عالمانه، اصولی و مبنایی این مرجع تقلید در جریانات حوزه علمیه و نظام اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه نیز حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا گفت: خوشبختانه وقتی شما وارد مسأله ای می شوید بسیار با دقت پیش می روید به گونه ای که بنده به نوشته شما اعتماد دارم.

وی افزود: این که اخبار با دقت تنظیم و منتشر می شود قابل تقدیر بوده و جای خوشبختی است که در میان رسانه ها، رسانه ای وجود دارد که افزون بر دقت در کار رسانه ای، مدافع حوزه و کیان آن باشد./1323/

ارسال نظرات