۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۵۵۸۶۴۱

پیام تسلیت رییس شورای حوزه علمیه استان تهران در پی ارتحال آیت الله شاه آبادی

در پی ارتحال آیت الله شاه آبادی، پیام تسلیتی از سوی حجت الاسلام والمسلیمن رشاد رییس شورای حوزه علمیه استان تهران صادر شد.
رشاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی ارتحال آیت الله حاج آقانصرالله شاه آبادی، پیام تسلیتی از سوی حجت الاسلام والمسلیمن رشاد صادر شد.

در این پیام آمده است، ایشان علاوه بر آن که از علمای برجسته و نامدار عاصمه قلمداد میشد، از پیشقدمان در خدمات اجتماعی بود از این رو محضرش مامن مستمندان محسوب می‌شد.

متن پیام آیت الله رشاد به شرح زیر است:

إنا لله وإنا الیه راجعون

رحلت استادزادهی حضرت امام (قدّه)، فرزند عارف واصل آیت الله العظمی حاج شیخ محمدعلی شاه آبادی(طاب ثراه) جناب آیت الله حاج آقا نصر الله شاه آبادی(ره)مایه‌ی تالم شد. آن بزرگوار که محضر درس دو فقیه برجسته‌ی معاصر مرحومان آیت الله خویی و آیت الله عبدالهادی شیرازی قدس سرهما را در نجف درک کرده بود، در عداد مدرسان عالی حوزه های علمیه تهران و قم به شمار می‌آمد.

ایشان علاوه بر آن که از علمای برجسته و نامدار عاصمه قلمداد می‌شد، از پیشقدمان در خدمات اجتماعی بود محضرش مامن مستمندان محسوب میشد.

این کمترین، این ضایعه‌ی مولمه را، از سوی خود و شورا و مرکز مدیریت حوزه، مسئولان و مدرسان مدارس علمیه ی استان، ونیز مسئولان و اعضای هیات علمی پژوهشگاه، به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و سایر مراجع عظام تقلید (دام ظلهم)، شاگردان و فرزندان سوگمند آن شخصیت خدوم تسلیت عرض کرده، از بارگاه باری برای بازماندگانش صبر و سلامت، و برای آن فقید سعید، غفران و حشر با اولیاء الهی مسئلت میدارم./813/د۱۰۳/ب۱

علی اکبر رشاد

رییس شورای حوزه های علمیه ی استان تهران/ 21 اسفندماه ۹۶

ارسال نظرات