۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۵۵۸۵۹۶
معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ای طلاب برای درمان دردهای جامعه

حجت‌الاسلام روستاآزاد با بیان این‌که بدبینی در خانواده،‌ اجتماع و سیاست، مشکلات وسیعی در کشور ایجاد کرده است بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ای طلاب برای درمان دردهای جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام روستا آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستاآزاد، در چهارمین نشست سالانه مبلغان رسانه‌ای و پیش نشست نخستین اجلاسیه فضلا و روحانیون رسانه‌ای حوزه‌های علمیه که پیش از ظهر امروز در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد بر آشنایی طلاب هنرمند و علاقه‌مندان به این حوزه، با دانش و فن رسانه تأکید کرد.

وی توجه به اقتضائات رسانه‌ای در حوزه اطلاعات دینی و مهارت‌هایی که باید در این زمینه جود داشته باشد را لازم دانست و افزود:‌ این فرایند باید به شکلی تنظیم شود که بتواند از این ابزار رسانه بهره گیرد.

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان این‌که نیازهای جامعه، اختلافات و بگومگوها و نیازهای خانواده و افراد جامعه ما را گرفتار کرده است، از طلاب خواست که این مسایل روز جامعه را به خوبی درک کنند و بر این عرصه محتوای قابل قبولی ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به این‌که دین مبین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت(ع) معارف عظیمی را برای درمان این دردهای مهلک ارایه کرده‌اند، بر بهره‌گرفتن از این معارف تأکید کرد و نقش استفاده از ابزارهای نوین را در این زمینه برجسته خواند.

حجت‌الاسلام روستاآزاد با بیان این‌که صبر، تحمل و خوشبینی در جامعه کم شده است و معارف اهل بیت(ع) و قرآن کریم در این‌باره تاکیدات فراوانی دارند، خواستار معرفی این گنجینه‌های عظیم به جامعه شد.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این‌که بدبینی در خانواده،‌ اجتماع و سیاست، مشکلات وسیعی در کشور ایجاد کرده است، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه‌ای طلاب و محتوای دین برای درمان دردهای جامعه تاکید کرد و از طلاب رسانه‌ای خواست که دردهای جامعه را با معارف دین پاسخ دهند./920/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات