۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۵۸۵۸۴
نماینده مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد لنگان امروز نتیجه چشم دوختن به خارج از مرز‌ها است

حضرت‌پور با ابزار انتقاد از عملکرد دولت، تأکید کرد که اقتصاد لنگان امروز نتیجه چشم دوختن به خارج از مرز‌ها است.
حضرت پور

روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با انتقاد از عملکرد یک سال گذشته دولت، بیان داشت: اقتصاد لنگان امروز نتیجه چشم دوختن به خارج از مرز‌ها است.

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه مخالف ارتباط با جهان و اقتصادی جهانی نبوده‌اند، بلکه موضوع مورد نقد، نادیده انگاشتن استعداد‌های داخلی و اتکا کامل اقتصادی به خارج از کشور است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر این که کشور در اقتصاد مقاومتی همراه با تکیه بر توان داخلی با جهان خارج نیز رابطه برقرار می‌کند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد تا دشمنان با یک تحریم ساده اقتصادی نتوانند کشور را با مشکل روبرو کنند.

وی ابراز داشت: مردم شهید پرور ایران نتیجه اعتماد و چشم دوختن به خارج را در برجام مشاهده کردند که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به وعده‌های خود عمل نکردند اما باید با اعتماد به منابع علمی و انسانی داخل دوباره اقتصاد را شکوفا سازیم.  

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان این که مذاکره بر سر امنیت ملی و مسائل دفاعی هیچ کشوری امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: هیچ کشوری حاضر نمی‌شود در مورد مسائل دفاعی خود با دیگر کشور‌ها مذاکره کند.

وی عنوان کرد: چگونه می‌شود به دشمنی که تمام خباثت خود را برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرد، اعتماد کرد و منابع دفاعی کشور را در اختیارش قرار داد؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به خوبی می‌دانند که صنعت موشکی کشور ضامن اقتدار و امنیت کشور است، از این رو نه تنها از توان موشکی خود کوتاه نمی‌آییم، بلکه معتقدیم که باید بنیه دفاعی کشور بیش از پیش تقویت گردد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات