۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۵۸۵۵۲
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

ساختمان جدید مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد احداث می شود

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان از ساخت ساختمان جدید مرکز تخصی زینبیه خرم آباد خبر داد و گفت: ساخت این پروژه تاکنون پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است.
حجت الاسلام موسوی. لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد از جمله مدارسی است که در رشته های تخصصی حوزه فعالیت دارد.

وی با اشاره به احداث و ساخت ساختمان جدید این مدرسه علمیه افزود: زمینی به مساحت سه هزار مترمربع برای ساخت مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ساختمان جدید مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد در دو طبقه اداری و آموزشی ساخته می شود، عنوان داشت: تاکنون ساخت این پروژه با پیشرفت 30 درصدی پیش رفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: ساختمان جدید مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد در منطقه میدان تیر این شهرستان در حال ساخت است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار و بودجه لازم شاهد رشد و پیشرفت ساخت این مدرسه باشیم و در کنار آن بتوان دیگر پروژه های عمرانی مدارس علمیه را انجام داد.

حجت الاسلام موسوی از ساخت ساختمان جدید مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: بخشی از ساختمان جدید مرکز مدیریت حوزه نیز در مجموعه این مرکز تخصصی در نظر گرفته شده است.

وی به دیگر مدارس علمیه خواهران لرستان اشاره و عنوان کرد: تخریب و بازسازی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از دیگر پروزه های عمرانی مرکز مدیریت بوده که در دستور کار قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان ابراز امیدواری کرد که با ارتقای زیرساخت ها و فراهم کردن فضای لازم در حوزه شاهد جذب حداکثری علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه خواهران لرستان باشیم./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات