۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۵۸۵۱۳
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان:

تبیین علمی و منطقی حجاب راه مقابله با ترویج بی حجابی از سوی دشمن است

حجت الاسلام حائری تبیین علمی و منطقی حجاب را راه حل مقابله با ترویج بی حجابی از سوی دشمن دانست و گفت: اگر در برابر این حرکت دشمن سکوت کنیم شریک در جرم خواهیم بود.
حائری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حائری شامگاه یکشنبه در دیدار جمعی از طلاب مکتب نرجس گفت: امروز تمام جریان های باطل و معاند مکتب اهل بیت(ع) با تمام قدرت خویش وارد عرصه کارزار شده اند. دلیل این مبارزه با اسلام و تشیع حوادثی است که قرار است در آینده نزدیک رخ دهد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به مردم از سوی طلاب افزود: طلاب باید اذهان مردم را نسبت به این دشمنی ها و اهداف آنان روشن سازند. اوضاع حال حاضر دنیا آشفته است و البته فعالیت بیش از حد جریان باطل نشان دهنده نزدیک بودن پیروزی ما است.

وی مکتب اهل بیت(ع) را دارای رشدی روزافزون در میان مردم دنیا قلمداد و تصریح کرد: این رشد روزافزون نباید موحب رکود و کم کاری ما شود بلکه بالعکس باید دانست که امروز زمان تلاش و کار مضاعف است.

حجت الاسلام حائری با بیان اینکه میراث عظیم اسلامی بر دوش ما سنگینی می کند تصریح کرد: میراث و گنجینه عظیم علمی اهل بیت(ع) امروزه بر دوش ما سنگینی می کند و باید قدر آن را دانست. خداوند نیز مقام علما را در نزد خود مقامی عالی معرفی می کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به لزوم مسلح بودن در جنگ نرم با کفر افزود: باید به سلاح علم و دانش مجهز بود و اگر دست ما خالی باشد نمی توانیم در برابر دشمنان تاب بیاوریم و مقاومت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: باید قلوب پاک مردم را جذب کنیم و نگذاریم دشمن در دل کودکان، نوجوانان و جوانان ما درخت کفر و نفاق بکارد.

حجت الاسلام حائری با بیان اینکه نباید تنها به راهکار ها و شیوه های گذشته تکیه کرد گفت: برخی شیوه های تبلیغی امروزی ما متعلق به پنجاه سال پیش است و مناسب عصر حاضر نیست. 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان با اشاره به نیاز به الگو در تربیت افراد افزود: فرهنگ تربیتی ما فرهنگی الگویی است. امام زمان(عج) نیز حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود می دانند. طلاب و روحانیان نیز باید الگوهای مناسبی برای نسل جدید و جوان باشند.

وی پوشش را سنگری برای زن دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال از دست رفتن حجاب بسیاری از چیزهای دیگر از دست خواهد رفت و راه نفوذ و ورود دشمن باز خواهد شد. متاسفانه در رابطه با این هجمه بی خیال هستیم، در حالی که قصد دشمن و عوامل داخلی آن خیانت به دین و رواج فساد و بی بند و باری است.

حجت الاسلام حائری نیت دشمن را ترویج بی حجابی بعد از بد حجابی قلمداد کرد و تصریح کرد: اگر در برابر این حرکت دشمن سکوت کنیم شریک در جرم خواهیم بود. 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان افزود: دشمن حجاب را در جامعه اجباری جلوه می دهد و با شعارهایی همچون آزادی البته دروغین دل دختران جوان ما را دچار تشویش می کند از این رو وظیفه روحانیت و طلاب تبیین مساله حجاب برای جوانان با حرکتی علمی و منطقی است./861/پ202/ب1

ارسال نظرات