۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۵۸۴۹۰
رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان مطرح کرد؛

هماهنگی فرقه شیرازی و وهابیت در حمله به سفارت ايران

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان گفت: حمله به سفارت جمهوري اسلامي ایران در انگلستان در حضور محمد بن سلمان بوده كه اين امر نشان دهنده حرکت هماهنگ فرقه شيرازي و وهابيون در يک مسير و يك جريان است.
حجت الاسلام حسيني

حجت الاسلام  سيد عبدالصاحب حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با محكوم كردن حرکت فرقه صادق شيرازي و حمله و جسارت به سفارت جمهوري اسلامي در لندن و نمادهاي انقلابي ملت ايران، گفت: اين حرکت سخيف و سخنراني حسين شيرازي که سراسر هتک حرمت به بزرگان کشورمان محسوب مي شود در راستاي اهداف دولت مکار انگليس است.

وي افزود: حمله به سفارت جمهوري اسلامي در حضور محمد بن سلمان ولي عهد نادان و جنايتکار عربستان سعودي بوده كه اين امر نشان دهنده حرکت هماهنگ فرقه شيرازي و وهابيون در يک مسير و يك جريان است.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اينكه رهبر فرقه شيرازي از سالهاي گذشته تاکنون حتي براي يک بار اسرائيل را محکوم نكرده است اظهار داشت: اي کاش فرقه شيرازي اگر از قيام فلسطينيان حمايت نمي کند حداقل آن را محکوم هم نمي‌کرد.

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان كاشان يادآور شد: جنايت‌هاي اسرائيل دل همه آزادگان دنيا را به درد آورده و تلاش هاي آنها براي محو مقدسات و ارزش هاي اسلامي برکسي پوشيده نيست.

وي افزود: فرقه شيرازي به علت عدم شناخت از اسلام ناب اقدام به طرح مسائل بي اساس و بي ريشه و ايجاد اختلاف بين شيعه و سني با استفاده از 15 شبکه ماهواره اي و با حمايت تمام و کمال دولت انگليس كرده و سبب اغفال و برداشت غلط برخي افراد و اشخاص از مکتب تشيع شده است.

به گفته وي، هدف فرقه شيرازي و داعش بدنام كردن اسلام ناب، ترويج خشونت با استفاده از قمه زني، غلطيدن روي آتش، ضربه به جسم، بيگانه بودن با ارزش هاي واقعي و دور نگه داشتن اذهان مسلمانان از جنايات اسرائيل و انگليس است.

حجت الاسلام حسيني ادامه داد: اكنون که فرقه شيرازي با حمله وحشيانه به سفارت جمهوري اسلامي ايران در لندن ماهيت پليد خود را آشکار كرده است، بر همه به ويژه هيئات مذهبي لازم است تا با اشراف عملي خود مراقب توطئه ها و ترفندهاي دشمنان باشند.

وي افزود: جمهوري اسلامي با تأسي و پيروي از قيام عاشورا در مقابل تمامي ستمگران و ظالمين ايستاده و مبارزه كرده و سبب عزت و سربلندي ملت آزاد ايران شده است و قيام ملتهاي مسلمان در كشورهاي لبنان، فلسطين، يمن، سوريه، عراق و يمن مرهون ايستادگي و حمايت هاي ايران اسلامي است./1307/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات