۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۵۸۴۲۰

"دو خبر از بوستان کتاب"

انتشارات بوستان کتاب چاپ اول کتاب های "جستاری در عرفان نظری و عملی" و "کاشف الغطاء و تقریب بین مذاهب" را منتشر کرده است.
دئ

به گزارش خبرگزاری رسا، انتشارات بوستان کتاب  چاپ اول کتاب های "جستاری در عرفان نظری و عملی" نوشته عبدالحسین خسرو پناه دزفولی و "کاشف الغطاء و تقریب بین مذاهب" نوشته مجتبی داودی را منتشر کرد.

"جستاری در عرفان نظری و عملی"

هدف فرد از مطالعة عرفان، یا دست‌یابی به تخصص در این دانش و یا به‌دست‌آوردنِ رویکردی عرفانی است تا با آن، شیوة زندگی خود را بهبود بخشد. گروه اول، می‌توانند با مطالعة کتاب حاضر با یک دوره «عرفان نظری» و نیز «عرفان عملی» آشنا شوند و علاوه بر استفاده از مباحث آن، علاقه خود را برای ورود به این رشته بسنجند. گروه دوم، یعنی علاقه‌مندان به مباحث عرفانی که دررشته‌های دیگر مشغولند نیز می‌توانند با خواندن این اثر، علاوه بر استفاده از مباحث آن، چارچوب ذهنی خود را جهت هرگونه فعالیتی در این‌باره، نظم دهند.

"کاشف الغطاء و تقریب بین مذاهب"

بدون شک شرایط سیاسی و اجتماعی پیش آمده در کشورهای اسلامی، بعد از وقوع جنگ جهانی اول و سقوط دولت عثمانی، یکی از تلخ‌ترین و دشوارترین مقاطع تاریخ اسلام و مسلمانان می‌باشد. حضور آزاردهندهٔ اروپاییان برای انتقام جنگ‌های صلیبی و تولد غده سرطانی صهیونیسم در قلب سرزمین‌های اسلامی از یک سو و به قدرت رسیدن فرقه افراطی وهابیت درجزیرة العرب از طرف دیگر، بر تشتت و تفرقه میان مسلمانان دامن می‌زند. در چنین اوضاع و شرایطی مردی از تبار مالک اشتر برخاست و مسلمانان را به وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه فراخوانده. اثر حاضر نگاهی است به دیدگاه‌ها و دست‌آوردهای محمد حسین آل کاشف الغطاء در وحدت مسلمان و تقریب بین مذاهب اسلامی.

انتشارات بوستان کتاب  چاپ اول کتاب های "جستاری در عرفان نظری و عملی" و "کاشف الغطاء و تقریب بین مذاهب" را به ترتیب به قیمت های ٣٨٠٠٠ و١۵٠٠٠٠ ریال منتشر کرده است./۹۲۵/ ن ۶۰۴

 

 

 

 

ارسال نظرات